nickerr Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 als ik naar die ontmoetings plaats ga is ze er niet Reageren
GTAmaniax Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 ze is er niet altijd, gewoon vaker heengaan dan kom je haar vanzelf een keer tegen Reageren
jetse Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 check de walktrough staat precies beschreven wanneer ze er is. katie zahn Reageren
Joop de Haring Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 PM me voor 't antwoord, ik weet 't.. Of check deze site: Klik Reageren
P-Jamma Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik heb ook soms dat ze er egt weken niet is... Maar dan opeens krijg je een telefoontje van haar dat ze je wil ontmoeten fijn als je aan de andere kant van de stad bent he Reageren
Joop de Haring Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik heb ook soms dat ze er egt weken niet is...Maar dan opeens krijg je een telefoontje van haar dat ze je wil ontmoeten fijn als je aan de andere kant van de stad bent he Lijkt me eigenlijk niet fijn.. Maarja, ik ben de enige normale hier.. Joopje Reageren
love the gang Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 is dat waar dat je haar vind op het dak van de ammunation Reageren
Jowx Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) is dat waar dat je haar vind op het dak van de ammunation nee Katie ZahnOmschrijving: Waar vind ik haar: Je vindt haar soms in het noordoostelijke hoekje van het golfterrein in San Fierro. Ze wil pas met je daten als je minimaal 75% spieren en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het noorden van San Fierro. Wanneer is ze thuis: 12.00-00.00 Waar wil ze eten: De bar achter haar huis Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro Hoe hard wil ze rijden: Vrij zacht, maar niet bij haar huis Beloning: 15%: Je kunt je wapens en je geld in het ziekenhuis niet verliezen 50%: Sex is mogelijk en je hebt toegang tot haar wagen 100% Medic Uniform in je warderobe check de Mini Walktrough! jowx Bewerkt: 20 augustus 2005 door jowx Reageren
love the gang Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) als je die medic uniform had, kon het maar dat je mensen kon reanimeren Bewerkt: 21 augustus 2005 door love the gang Reageren
Baffie Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Nu het hier toch over een date-vrouw gaat, wil ik m'n vraag ook even stellen, ik heb pas Helena Wankstein ontmoet op het dak van de Ammu-Nation ergens in de Countryside, maar m'n Muscles zitten helemaal vol, hoe kan je dat er makkelijk weer af krijgen, want in de WT staat dat je maximaal 25% spieren mag hebben. Reageren
Jowx Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) Nu het hier toch over een date-vrouw gaat, wil ik m'n vraag ook even stellen, ik heb pas Helena Wankstein ontmoet op het dak van de Ammu-Nation ergens in de Countryside, maar m'n Muscles zitten helemaal vol, hoe kan je dat er makkelijk weer af krijgen, want in de WT staat dat je maximaal 25% spieren mag hebben. Niet eten, en niet bewegen. (fietsen, hardlopen, zwemmen etc..) dan zal je vanzelf merken dat wanneer je honger krijgt de spieren er vanaf vliegen! jowx 850 posts Bewerkt: 20 augustus 2005 door jowx Reageren
love the gang Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 als je met michelle gedatet hebt dan direct met die helena 't zou leuk zijn van 50%fat naar 25% dat zou pas lachen zijn (denk ik toch) Reageren
Mpp Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 als ik naar die ontmoetings plaats ga is ze er niet heb je al met haar gehad GTA RULEZ Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Omschrijving:Waar vind ik haar: Je vindt haar soms in het noordoostelijke hoekje van het golfterrein in San Fierro. Ze wil pas met je daten als je minimaal 75% spieren en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het noorden van San Fierro. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.