Joop de Haring Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Wat vinden jullie van de film abeltje? Ik super vet..
Stino Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik vind er niks aan, een beetje een lift die vliegt
.Maze. Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Wat ben jij irritant bezig zeg, hoeveel onzinnige topics heb je in de laatste 5 min. geopend
BeatboxGamer Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Nu is het toch wel leuk geweest? En dan nog iets: Wat heeft Abeltje te maken met het feit dat jij nog nooit gezoend hebt. En alsof wij je er daar me kunnen hlpen. Moeten we vragen of een van onze leden anar jou toekomt om te zoenen of zo? Bewerkt: 17 augustus 2005 door BeatboxGamer
Joop de Haring Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Wat ben jij irritant bezig zeg, hoeveel onzinnige topics heb je in de laatste 5 min. geopend Oh boterbal, jij bent echt gta forum verslaafd, je zit er heel de dag op, get alife ik mag tenminste een half uurtje achter de computer... meisje uit F.E.A.R. is mijn vriendin, alleen ze wilt niet zoenen, en wat lul je allemaal, ik lust helemaal geen melk Bewerkt: 17 augustus 2005 door Joop de Haring
.Maze. Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Doe normaal! nu begin ik het zat te worden (...)! Bewerkt: 17 augustus 2005 door BoterBal
Ice Cold Killa Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) LOL, ik vind zijn posts wel grappig, maar het is en blijft spam. EDIT: Wat heeft melk met F.E.A.R. te maken? Bewerkt: 17 augustus 2005 door ICE COLD KILLA
.Maze. Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 hij zal wel heel graag gebanned willen worden.
Jorge_F Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) meisje uit F.E.A.R. is mijn vriendin, alleen ze wilt niet zoenen, en wat lul je allemaal, ik lust helemaal geen melk En wat is "F.E.A.R." als ik vragen mag? Moet mij dat bekend in de oren klinken? Nou dan is mijn vriendin Hillary Duff... . En Abeltje is een schijt film, die vond ik leuk toen ik 8 was (ben nu 14...). En je moet stoppen met spam anders is het voor jou een korte tijd op het gtaforum... En hier mag een slotje op . Hele waslijst Bewerkt: 17 augustus 2005 door Jorge_F
Ice Cold Killa Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 En wat is "F.E.A.R." als ik vragen mag? Dat is een FPS/Horror spel
Slimm Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 ik mag tenminste een half uurtje achter de computer... Raar dat je de hele dag het forum al aan het onderspammen bent. Maar nu is het over met de pret, nog een oproep aan alle andere leden, reageer hier niet op, dat wil hij juist, ipv reageren kun je beter een PB naar een crewlid sturen.
Joop de Haring Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Beste, Sorry voor mijn gedrag. Ik deed erg kinderachtig, en ik hoop dit in de toekomst goed te kunnen maken! Ik snap dat jullie mij vrij irritant vonden/vinden, kan ik goed begrijpen, vandaar ook deze reactie. En Slimm, nee, dit is geen geintje, gooi er maar een slotje op, ik wil met een schone lij beginnen. Dus nogmaals sorry.. PS. Abeltje is wél een leuke film.
Mazzeltje Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) gooi er maar een slotje op, Als jij het zegt. Monteer ik hier een slotje op. Ik heb nu een mooie speciale met diamantjes erin gevonden. En voor alle diefen!! Waag het niet om mijn slotje te stelen. Want hij is best veel geld waard. Edit door Exabyte: Steelt midden in de nacht de diamantjes Bewerkt: 19 augustus 2005 door Exabyte
Recommended Posts