Jump to content

extra wapens om te schiete met een moter

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb iets "uitgevonden" :D (ik weet niet of iemand anders het al gepost heeft)

dat je met multiplayer als je achter op een moter zit alle wapens(daarmee bedoel ik pistool shotgun micro smg en assault rifle ) dragen:::: schiet het wapen leeg waarmee je normaal op de moter gaat , dat hij niet automatish dat wapen pakt , dan pak je bijv. een shotgun (als je nog op de grond staat ) ga achter op de moter zitten (als je het goed gedaan hebt zie je nog steeds het wapen dat je gekozen heb) hij doet niks : nou doe je een wapen code waar jou wapen bij zit en je kunt er mee schieten!!! (ik weet NIET of het voor de pc werkt maar op de ps2 wel..)

HET KAN AAN MIJN CD LIGGEN!!!!

Geplaatst:

Was volgens mij al bekend.

Maar waarom kan het aan je CD liggen?

Heb je hem illigaal?

Geplaatst:

Ik denk niet dat het aan zijn CD kan liggen, geloof ik niet :N

Maar het is goed uitgevonden :Y

Geplaatst:

Dat wist ik al.. Je kan zo ook uit de helicopter enz schieten.

En op de PC heb je geen multiplayer.

Geplaatst:

Lol,

'K ga 't straks wel ff uitproberen.

Maarrrrrrrrrrrrr.......

Dit = Glitch

Staat in EE Forum??????

Wel opblijven letten hé!

Goed Gevonden Trouwens.

Le Greetzzz

Geplaatst:

Ooh.. ik zat eerst met m'n broertje San Andreas te spelen en toen kon ik oppeens schieten met een Shot Gun op de motor :bonk:

Nu weet ik hoe 't zit :engel:

Geplaatst:
ik heb iets "uitgevonden" :D (ik weet niet of iemand anders het al gepost heeft)

dat je met multiplayer als je achter op een moter zit alle wapens(daarmee bedoel ik pistool shotgun micro smg en assault rifle ) dragen:::: schiet het wapen leeg waarmee je normaal op de moter gaat , dat hij niet automatish dat wapen pakt , dan pak je bijv. een shotgun (als je nog op de grond staat ) ga achter op de moter zitten (als je het goed gedaan hebt zie je nog steeds het wapen dat je gekozen heb) hij doet niks : nou doe je een wapen code waar jou wapen bij zit en je kunt er mee schieten!!! (ik weet NIET of het voor de pc werkt maar op de ps2 wel..)

HET KAN AAN MIJN CD LIGGEN!!!!

ik zat op de pc welleens met een m4 op de motor. het zag er wel grappig uit, zo'n groot geweer op de motor. kon alleen niet schieten. en ik heb geen mods, dus ik denk dat het een bug was.

offtopic: relaxte naam, ben je skater?

Geplaatst:
Lol,

'K ga 't straks wel ff uitproberen.

Maarrrrrrrrrrrrr.......

Dit = Glitch

Staat in EE Forum??????

Wel opblijven letten hé!

Goed Gevonden Trouwens.

Le Greetzzz

Typ niet zo irritant. Dit is geen glitch,ook geen bug en ook geen EE.

Als je achterop de motor zit kan je als het goed is ook van wapens wisselen.

Geplaatst:
Als je achterop de motor zit kan je als het goed is ook van wapens wisselen.

Dat kan toch niet?? je kan toch alleen maar (zonder glicth) met een machinegeweer achterop?

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, dat is op de motor, tenminste ik kan achterop met verschillende wapens

Bewerkt: door BoterBal
Geplaatst:

waarom zo moeilijk doen om te kunnen schieten uit je voertuig...

daar is ook gewoon een cheat voor :)

Typ gewoon ouiqdmw , en je kan schieten:)

** ga niet zeggen dat ke neit cheat want in die gast zijn trucje zit ook een cheat **

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...