The ReAl Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Hallo, Ik heb brass knuckles aan mn hand zitten bij GTA San Andreas, maar ik vind ze nogal lelijk staan. Is er een manier om ze kwijt te raken? Ik heb toevallig net de vriendin waardoor je je wapens behoudt als je doodgaat, en ook de vriendin die ervoor zorgt dat je je wapens behoudt wanneer je opgepakt wordt. Ik wil allebei deze vriendinnen (en dus de functies) behouden (als het uit is met zo'n vriendin krijg je haar nooit meer terug toch?). Is er een andere manier om dit stomme ding kwijt te raken? En nee, ik vind ze niet handig want ik ben sterk genoeg, ik kan met mijn vuisten iemand in 3 klappen doodslaan en anders pak ik toch gewoon het zware geschut? Iemand suggesties? Reageren
Little Mister Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Als ik het goed hebt gaat dat dan niet meer, helaas Reageren
Crifox Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Als je cheat gewoon een andere set kiezen. Anders weet ik het ook niet. Reageren
Pitbull Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Als je cheat gewoon een andere set kiezen.Anders weet ik het ook niet. heb ik geprobeerd, gaat niet 1.je moet je gewoon (als barbarra je vriendin niet is)laten oppaken vb.1sterretje----politie achter je aan------ga naar een wagen en blijf erin zitten tot je busted bent 2.je moet gewoon(als die vriendin in SF je vriendin niet is) van hoge gebouwen springen-------je bent dood-------je bent wasted als je een van deze 2 doet ben je natuurlijk AL je wapens kwijt (anders is er geen oplossing) Reageren
Giorgo Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Kill 1 van je vriendinnen anders gaat het niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.