jetse Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 ik zoek dit bord klik hier ik zoek het bord die in los santos moet staan kan iemand mij zeggen waar precies? alvast bedankt. Reageren
Flame^ Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) ik zoek dit bord klik hierik zoek het bord die in los santos moet staan kan iemand mij zeggen waar precies? alvast bedankt. Dat is het export bord in San Fierro, Easter Basin. Je kan pas autos kopen/verkopen als je de 3de missie van Wang Cars hebt gehaald dat je na de Driving School kan kopen. Kijk ook even hier Bewerkt: 17 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
jetse Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) hej big smoke, weet je dan misschien ook hoe ik de auto's in los santos krijg alvast weer bedankt. edit: iemand anders kan ook antwoord geven Bewerkt: 17 augustus 2005 door jetse Reageren
iLoveGta Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 ik zoek dit bord klik hierik zoek het bord die in los santos moet staan kan iemand mij zeggen waar precies? alvast bedankt. Dat is het export bord in San Fierro, Easter Basin. Je kan pas autos kopen/verkopen als je de 3de missie van Wang Cars hebt gehaald dat je na de Driving School kan kopen. Kijk ook even hier kan je die auto's verkopen daar hoe gaat dit???? Reageren
Jowx Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) ik zoek dit bord klik hierik zoek het bord die in los santos moet staan kan iemand mij zeggen waar precies? alvast bedankt. Dat is het export bord in San Fierro, Easter Basin. Je kan pas autos kopen/verkopen als je de 3de missie van Wang Cars hebt gehaald dat je na de Driving School kan kopen. Kijk ook even hier kan je die auto's verkopen daar hoe gaat dit???? *klik* hier voor informatie over export missies het principe is simpel, op het bord staan een aantal autonamen, jij moet die auto opzoeken en daar met behulp van de kraan op de boot inleveren. de ingeleverde wagens kan je dan importeren (ook een paar bonus auto's) @ Jetse: dit kan alleen in San Fierro en dus niet in Los Santos. jowx Bewerkt: 17 augustus 2005 door jowx Reageren
jetse Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 oke heel erg bedankt alleen nu nog 1 vraag hoe kriijg ik die auto's dan in los santos (zonder ze er zelf heen te rijden ) Reageren
Timberland_nl Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 wat je ook kan doen een grote dieplader of zon karretje waar altijd van die kapotte auto's normaal op worden gereden daar heen gaan een paar auto's importeren er op rijden en met die dieplader naar los santos heen gaan beetje zoek en duw werk maar zo breng ik mijn mooie autotjes naar elke garage bespaart een hoop heen en weer rijden gewoon 1 x een paar autos erop laden en naar de plaats van bestemming rijden en dan het vliegtuig weer trug naar san fierro nemen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.