Jump to content

politie in een Premier

Recommended Posts

Geplaatst:

ik was pas bij de ondergrondse parkeerplaats van de politie en toen ik naar buiten reed kwam er een witte Premier aangereden en daar stapten 2 woute uit :?

echt wazig, ik denk dat et gewoon een politieauto zonder skin was want der zaten ook geen zwaailichten op en ik hoorde ook geen sirenes :schater:

heft iemand anders dit ook wellis gehad??

Geplaatst:

Raar inderdaad, als je het nog een keer tegenkomt, maak er een foto/screenshot van dan kunnen we het allemaal zien :)

Geplaatst:
Raar inderdaad, als je het nog een keer tegenkomt, maak er een foto/screenshot van dan kunnen we het allemaal zien

ik heb san andreas op de xbox, ik zal kijken of ik ergens een digitale camera aan kan krijgen dan maak ik ff een foto ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb dit wel eens gehad, toen zaten er twee mannetjes met headsets op in een auto, en toen ik de auto wou gappen zeiden ze dat ze undercover waren ofsow...

:puh:

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb dit wel eens gehad, toen zaten er twee mannetjes met headsets op in een auto, en toen ik de auto wou gappen zeiden ze dat ze undercover waren ofsow...

:puh:

.... Toen kwam er een Pick-Up aangereden met achterin een allien die met een flammenwerper op een rijdende UFO aan het schieten was ...

Jaja, echt geloofwaardig. :duh:

Bewerkt: door Dri3s
Geplaatst:

Bullshit die premier is geen waar en Dat Met die Headsets Al Heele Maal Niet

-=-=-=-=-=-Bullshit-=-=-=-=-

(srry dat ik zo tekeer ga)

Geplaatst:

Als je de Cheat 'Never Wanted' hebt aanstaan gedraagt de politie zich nogal raar, want als jij hun auto steelt, dan stelen die gewoon een andere.Maar als je geen cheats gebruikt hebt, dan is het waarschijnlijk gewoon een glitch of een bug.

En als je naar buiten rijdt uit die ondergrondse garage krijg je toch al meteen een drie-sterren wanted-level?

Geplaatst:
(srry dat ik zo tekeer ga)

Ach.. Het is dat we er niks van begrijpen. :)

@ kirschbaum: Ik zag laatst 2 polities met headsets op die luisterden naar Hate it or love it. En toen kwam er een hond aan die hapte de MP3 speler zo kapot. Echt waar.. :'D

@ GTAmaniax: Het kan wel eens kloppen. Als ik politie achter me aan heb, en ze stappen allebei uit, dan typ ik de code in dat je geen politie meer hebt. Dan stapt er één agent in de auto. Die ander wil er dan ook in en die schopt die andere agent er zo uit. Erg vaag.. Als je het begrijpt. :puh: Ik denk dat het aan de textures lag. Dat de Xbox ze niet goed laat or smt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...