GTAmaniax Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) In de walktrough staat dat er een extra date is bij michelle EXTRA DATE: Je stapt bij haar in de auto en laat je rondrijden terwijl jij zo min mogelijk doet hoe stap je dan bij haar in de auto?? alvast bedankt... Bewerkt: 17 augustus 2005 door GTAmaniax Reageren
rick15465 Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 In de walktrough staat dat er een extra date is bij michelleEXTRA DATE: Je stapt bij haar in de auto en laat je rondrijden terwijl jij zo min mogelijk doet hoe stap je dan bij haar in de auto?? alvast bedankt... ik krijg dat altijd als ik met een auto in de marker ga staan mat auto (der in) Reageren
Jowx Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 In de walktrough staat dat er een extra date is bij michelleEXTRA DATE: Je stapt bij haar in de auto en laat je rondrijden terwijl jij zo min mogelijk doet hoe stap je dan bij haar in de auto?? alvast bedankt... Dat gebeurt vanzelf als ze er zin in heeft. dan zal ke vanzelf wel zien dat ze instapt aan de bestuurders kant en een stukje met jou gaat rijden. jowx Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Volgens mij is de vraag hoe je bij haar in de auto stapt nou nog steeds niet beantwoord... Je moet gewoon net zo in een auto stappen als anders. Op het moment dat jij ook instapt wisselen jullie van kant, waardoor zij aan de bestuurderskant zit. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 ja dat denk ik ook Reageren
P-Jamma Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Maar wat moet je dan doen? Ik neem aan dat zei dan niet rond gaat rijden ,.... krijg je dan gewoon meer % bij? Reageren
Jowx Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik neem aan dat zei dan niet rond gaat rijden ,.... krijg je dan gewoon meer % bij? Ze gaat dan wel rondrijden, en je krijgt er % bij jowx Reageren
P-Jamma Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik neem aan dat zei dan niet rond gaat rijden ,.... krijg je dan gewoon meer % bij? Ze gaat dan wel rondrijden, en je krijgt er % bij jowx Oooh bedankt Maareh.. botst ze dan niet overal tegenaan? Heeft niets te maken met vrouwen achter het stuur Reageren
Ewoud Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik neem aan dat zei dan niet rond gaat rijden ,.... krijg je dan gewoon meer % bij? Ze gaat dan wel rondrijden, en je krijgt er % bij jowx Oooh bedankt Maareh.. botst ze dan niet overal tegenaan? Heeft niets te maken met vrouwen achter het stuur Ze bost ..... overal tegen aan. Zij kan echt niet rijden. Reageren
Crifox Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Michelle reed bij mij best goed, met nitro aan Reageren
Giorgo Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Maar is dit altijd ik heb al zeker 10 dates gedaan en ik kom er nog niet aan 600 berichten Bewerkt: 17 augustus 2005 door chaos-power Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.