Mpp Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 door die n00bmode is mijn gta c*t als ik hem opstart doet hij het maar als hij bij het laatste loaden komt gaat het muziek verder maar het beeld blijft staan ik heb die skin weggehaald en die backup van american.txt dus hij doet nogsteets raar wat moet ik nu doen ik hoop dat jullie me kunnen en willen helpen nog bedankt Reageren
Ewoud Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Zet de orginele bestanden terug. Of instaleer san andreas opnieuw. Reageren
Mpp Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 maar gaat hij dan niet weer de zelfde bestanden op de com zetten Reageren
Gunslinger Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Je moet naast american.gxt ook de originele MAIN.SCM terugzetten. De originele MAIN.SCM is hier (GTAGames.nl) te downloaden. Bewerkt: 17 augustus 2005 door Gunslinger Reageren
CygnusX Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Controleer de readme file die bij je mod geleverd hoort te worden voor uninstall notes. Is deze afwezig of werkt dit niet (onwaarschijnlijk), installeer GTA:SA dan opnieuw. Vergeet niet je computer opnieuw op te starten nadat je het verwijderd en weer geinstalleerd hebt. Reageren
Godrax Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) Als je de noob mod hebt kun je alleen een nieuw game beginnen en niet meer laden. Wat je moet doe is dit: Verwijder de noob mod (met je geback-upte files) Ga dan naar de map van rockstar games(normaal is dat c:/program files/rockstar games) Maak een nieuwe map aan in de map rockstar games: GTA San Andreas n00b mod Kopiëer de inhoed van de map GTA San Andreas naar de map GTA San Andreas n00b mod Instaleer de n00b mod in de map gta san andreas n00b mod. En dan moet je nog een snelkoppeling maken naar c:program files/rockstar games/gta san andreas n00b mod/gta_sa.exe (geef de snelkoppeling dan de naam GTA SA n00b mod) Als je je gesafde games wilt spelen moet je gewoon GTA San Andreas aanklikken Als je de n00b mod wilt spelen moet je GTA SA n00b mod aanklikken (hier kun je dus geen opgeslagen spel spelen, alleen de opgeslagen files van de n00b mod) Bewerkt: 18 augustus 2005 door gtathomas Reageren
Mpp Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 is goed bedankt maar het probleem in al opgelost ik moes op uninstal drukken en dan opnieuw instaleren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.