DaddyPimp Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Hey! Ik ben op zoek naar de standaard skin van Tommy Vercetti! Ik weet dat je hem kan vinden in de Skins Map van VC... Alleen ik moet hem dus nog installeren Kan iemand hem hier plaatsen.. zodat ik hem kan bewerken? Alvast bedankt! ------------- DaddyPimp Reageren
Matiscus Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ja........ Heb hem gevonden. Heb ook direct vc meer geinstalt staan. Maar heb hem tussen al mijnen brol toch nog gevonden alstulbief Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ja........ Heb hem gevonden. Heb ook direct vc meer geinstalt staan. Maar heb hem tussen al mijnen brol toch nog gevonden alstulbief Okey, bedankt.... alleen heb je hem ook zonder die groene lijnen? Reageren
Gino Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Vice City map Dan Models Generic en vwoala Reageren
Matiscus Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Voilà heb hem gevonden alstublief: Reageren
imouL Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Is zon skin makelijk aan te passen en doe je dat gewoon met PhotoShop? anders ga ik ook ff wat probere Reageren
Gino Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Heel makkelijk je kan ook gewoon wat met paint doen @Matiscus ik zei het toch Reageren
Matiscus Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ja is niet moeilijk aan te passen Ja idd je zei het. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 @ Matiscus, in de naam van m'n broertje DaddyPimp: Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.