matt Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 kan je mods ook uit het spel haalen? want ik krijg steeds een fout Reageren
killerbee Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 volgens mij nie die mods die ik had ging da nie dus moes ik heel vc eraf gooien en opnieuw instaleren :angry: Reageren
W1ckeD Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 Nee dat niet! Zorg dus er altijd voor dat je een backup maakt van de bestanden die je bewerkt! Weer een weize les van Doktor Thomas :lol: Reageren
matt Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 volgens mij nie die mods die ik had ging da nie dus moes ik heel vc eraf gooien en opnieuw instaleren :angry: o shit maar ik krijg steeds unhandled expection ik krijg het waneer ik bij back alley brawl in lance zijn auto stap! Reageren
matt Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 Nee dat niet!Zorg dus er altijd voor dat je een backup maakt van de bestanden die je bewerkt! Weer een weize les van Doktor Thomas :lol: o bedankt :o Reageren
matt Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 heb ik even geluk gehad anders was het nu fout gegaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.