Wiepie Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Als ik in zmodeler mijn bestand heb geïmporteerd, dan krijg ik geen model te zien ik heb ook al uitgezoomd hoe kan dit? Reageren
Gino Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Heb je ook al geporbeerd te draaien ? je vieuw te draaien ? Reageren
Matiscus Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Heb net het zelfde probleem. Als ik iets importeer van sketchup in zmodeler en ik ga voor bij met men muis dan zie ik het een stukje. En dat is alles. Weet soms iemand de oorzaak hier van? Reageren
SWYV Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 als jij die gemaakt heb met sketchup, dan moet jij zorgen dat er geen paarse vlakken te zien anders kun jij door zien Reageren
Wiepie Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 ik heb al ontdekt hoe het moet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.