Elso Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 hey bij deze missie heb ik een hydra gestolen en moet ik 3 andere vliegtuigen neerhalen... alleen ik zie ze bijna nooit in beeld laat staan dat ik erop kan richten alleen je kan wel vanzelf richten door op R1(ps2) te drukken.. alleen dan schiet ik en dan schiet ie gewoon recht vooruit... kan iemand me helpen hoe die zeg maaer vanzelf richt op die vliegtuigen?? elroy Reageren
Little Mister Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Als je hem in je vizier hebt moet je wachten tot het vizier rood wordt, dan kun je schieten en dan volgt hij automatisch het vliegtuig. Reageren
Kraay Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Als je de hydra steelt, kun je kiezen uit 3 hydra's..Als je er 2 van kapot maakt, hoef je er in de lucht nog maar een neer tehalen . Reageren
P-Jamma Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 En die laatste kun je het beste zo doen: Je vliegt een eindje weg... zodat je ver van de andere Hydra verwijderd bent... Dan draai je om, en doe je de "Auto Lock"... Waarschijnlijk is de andere Hydra achter je aan gevlogen en zal nu op je af komen... je schiet, vliegt naar een andere richting, en de kans is groot dat je hem hebt gehaald Succes Reageren
Flame^ Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 heybij deze missie heb ik een hydra gestolen en moet ik 3 andere vliegtuigen neerhalen... alleen ik zie ze bijna nooit in beeld laat staan dat ik erop kan richten alleen je kan wel vanzelf richten door op R1(ps2) te drukken.. alleen dan schiet ik en dan schiet ie gewoon recht vooruit... kan iemand me helpen hoe die zeg maaer vanzelf richt op die vliegtuigen?? elroy Nog iets: Wat ik heb (en dat is ook op de PC) is dat je ook heel lang kan wachten. Uiteindelijk gaat er dan 1 Hydra neer. Wacht je weer iets alnger dan gaat er nog een Hydra neer, etc. Ik weet niet of het bij jou werkt maar bij mij wel . Voor het laatste stukje: Je kan ipv Hover-Mode en dan Locken en schieten ook dit doen: Land naast het water, zorg wel dat je een Rocket Launcher of een Hittezoekende Rocket Launcher hebt. Stap uit, en schiet met je Rocket Launcher alle spionage boten neer Dan kan je rustig naar Verdant Meadows vliegen en dan heb je de missie gehaald. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 heybij deze missie heb ik een hydra gestolen en moet ik 3 andere vliegtuigen neerhalen... alleen ik zie ze bijna nooit in beeld laat staan dat ik erop kan richten alleen je kan wel vanzelf richten door op R1(ps2) te drukken.. alleen dan schiet ik en dan schiet ie gewoon recht vooruit... kan iemand me helpen hoe die zeg maaer vanzelf richt op die vliegtuigen?? elroy Nog iets: Wat ik heb (en dat is ook op de PC) is dat je ook heel lang kan wachten. Uiteindelijk gaat er dan 1 Hydra neer. Wacht je weer iets alnger dan gaat er nog een Hydra neer, etc. Ik weet niet of het bij jou werkt maar bij mij wel . Voor het laatste stukje: Je kan ipv Hover-Mode en dan Locken en schieten ook dit doen: Land naast het water, zorg wel dat je een Rocket Launcher of een Hittezoekende Rocket Launcher hebt. Stap uit, en schiet met je Rocket Launcher alle spionage boten neer Dan kan je rustig naar Verdant Meadows vliegen en dan heb je de missie gehaald. Maar je moet dan nog eerst die andere Hydra uitschakelen Maar ik zal je tip eens gebruiken als ik de missie nog een keer doe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.