Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik de .dff .txd .col .ide en .ipl bestanden allemaal goed installeer en ik kies voor new game dan krijg ik een foutmelding te horen en vliegt hij terug naar windows. hoe kan dit?

Geplaatst:

Jij zegt wel "goed", maar als GTA crasht denk ik dat je iets fout hebt gedaan. Zou je aub alles willen opsommmen wat je hebt gedaan. Dan kan ik je helpen.

Geplaatst:
Jij zegt wel "goed", maar als GTA crasht denk ik dat je iets fout hebt gedaan. Zou je aub alles willen opsommmen wat je hebt gedaan. Dan kan ik je helpen.

Ik heb een model gemaakt met SketchUp, geëxporteert als .3ds bestand, in zmodeler importeren, dan exporteer ik hem als .x, open ik met kladblok en haal die overbodige regels weg, dan coll maker en open mijn .x bestand en klik op make collison file, dan ga ik naar de coll editor, open mijn .col bestand, dan verander ik de surface, en dan klik ik met rechts quick change(all checked) en dan maak ik de .txd met TXD Builder, dan ga ik naar MooMapper, maak de .ipl en .ide aan, plaats ik mijn object in de MooMapper en ik save. Ga ik naar VC en ik klik op new game en hij crasht.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...