Jump to content

Safehouses.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet met de truck echt onder de trailer rijden, dan koppelt die. Voor de plaatsen van de trailers kan je ook in de Walktrough kijken, dan moet je op vihicles klikken en dan staat er ook zo'n alinea met de trailer soorten en als je op een traler klikt krijg je de lokaties er bij te zien.

Veel pelzier met de trailers.

EDIT: Antwoord op je eerst vraag: Een admin moet dat aanpassen, admins zijn de enige die dat zouden kunnen doen, dus vraag maar een admin of die dat kan doen, ik denk dat het antwoord negatief is.

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Geplaatst: (bewerkt)

Ik bedoel deze vraag!

En past er ook een roadtrain in zo'n garage of ies ie daar te laag voor. of telt de roadtrain voor 2 auto's.

oowja en kan je op een packer auto's vast maken en dan vervoeren want zover ik weet kon dat niet in vice city

Bewerkt: door Bastiman
Geplaatst:

Ja, maar alleen in hele grote garage's zoals CJ's vliegveld, anders ga je toch zelf kijken... :?

Ga zelf ook maar eens op onderzoek uit, we kunnen niet alle antwoorden voorkouwen

Koos. :bier:

Geplaatst:

Jij hebt dus niet mijn topics gelezen over dat mijn officiele gta san andreas het niet doet!!! de fout zit in Data3.cab!

daarom vraag ik alvast wat maar als ik daar jullie mee lastig val moet je het zegge hoor :?

Geplaatst:

de roadtrain is gewoon een trekker waar je een oplegger achter kunt knuppen er zit geen oplegger of wat achter, die moet je er zelf achter zetten, ik denk niet dat je die roadtrain in elke garage kunt zetten, ik denk dat veel garages te laag zijn om een roadtrain in te zetten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...