spikeT Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 hey, ik heb via dit forum ontdekt dat er ook courier opdrachten te doen zijn! Maar nu ben ik bezig met de opdracht in LS (op de bmx), en die laatste run lukt me niet. Misschien zijn er nog mensen die hier moeite mee hebben, daarom deze tip: Nadat je het laatste pakketje hebt afgedropt, kan je een straatje verder de brug over springen en zo in de open riolering (of wat zijn die "gangen" eigelijk) rijden. Deze komt een straat van je eindpunt uit. Daardoor kan je al een heel stuk afsnijden en er sneller geraken. Nu moet k de rest nog sneller doen, en ik kom aan de totaal tijd. Hopelijk heeft iemand iets aan deze tip, en stond ie nog nergens anders vermeld. greetz Reageren
P-Jamma Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Volgens mij stond 'ie nog nergens anders verteld en die "gangen" dat is de "flood control" Maar dat over die brug springen.... je moet dan toch wel op je BMX blijven zitten? kunnen mensen met lage BMX skills ook daaroverheen springen? of is dat te hoog voor huN? Reageren
spikeT Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) je moet idd op je bmx blijven zitten en dan over de brug jumpen. Mijn bmx skills zijn ook nog niet in de helft en ik kwam er toch zonder problemen over. Als je snelheid genoeg hebt, mag dit geen probleem zijn. De reling aan die brug is even hoog als die reling aan de pier. En daar kan je ook over springen nadat je het eerste pakje hebt gedropt, en zo een binnenweg wilt nemen naar het tweede; (let er wel op dat je niet te vroeg springt en zo in de zee terrecht komt, gelijk bij mijn eerste poging ) greetz Bewerkt: 18 augustus 2005 door spikeT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.