Jump to content

op welke console heb je gta san andreas?

heb je sa op ps2,xbox of pc?  

1. 1. heb je sa op ps2,xbox of pc?

• alleen op ps2
      3
    • alleen op xbox
      3
    • alleen op pc
      4
    • op ps2 en xbox
      0
    • op ps2 en pc
      4
    • op xbox en pc
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

stemmen maar!

ik alleen op ps2!

als hier al een poll over bestaat srry want ik wist niet welke sleutelwoorden ik moest invullen! :bonk:

greetz jon-asses :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb 'm op de PS2 en op de PC, alleen doet 't op de PC niet :-(

Bewerkt: door Nasty-Toilet-Man
Geplaatst:

Ik heb hem op de pc en ps2 maar op de pc doet hij het niet en op de ps2 heb je die foutmelding die 9 op de 10 gta sa's schijnen te hebben dat hij een fout heeft met het lezen van de disc.

Geplaatst:
Ik heb hem op de pc en ps2 maar op de pc doet hij het niet en op de ps2 heb je die foutmelding die 9 op de 10 gta sa's schijnen te hebben dat hij een fout heeft met het lezen van de disc.

op wat heb je dan gestemd marty?

Geplaatst:

PC en PS2 want daarvan staan ze in mijn kast, dan kan je ook in mijn bericht lezen:

Ik heb hem op de pc en ps2
Geplaatst:

oeps srry!!

dan ga ik mijn idee dan maar tegen exabyte zeggen in de hoop dat ze de poll van de week word dan kunnen jullie daar verder stemmen!

maar mag je in andere subforums nog polls maken zoal in de upcoming gta?

Geplaatst:
oeps srry!!

dan ga ik mijn idee dan maar tegen exabyte zeggen in de hoop dat ze de poll van de week word dan kunnen jullie daar verder stemmen!

maar mag je in andere subforums nog polls maken zoal in de upcoming gta?

Ja daar wel, als het polls zijn die nog niet bestaan natuurlijk.

Geplaatst:

ik heb hem ook op ps2 en PC tsjah ik gebruik eigenlijk bijna nooit ps2 versie want ik heb die foutmelding ook iets van fout bij het lezen van CD en op PC bijna zonder problemen (alleen van geheugengebruik is het probleem :( )

Geplaatst: (bewerkt)

Heb hem voor PC & PS 2... Ik speel alleen nog maar PC versie want de PS 2 viel me een klein beetje tegen, dus daar bedoel ik mee de graphics en zo.. PC versie is veel mooier vind ik.

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Geplaatst:

Als jullie nou is de eerste bericht van Dri3s leesde...Dan gaat het over Pollbeleid. En dit is niet de poll van de week dus gelieve hier niet meer te posten :sst:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...