Jump to content

op welke console moet gta-next het eerste uitkomen


Jon-asses

op wat moet gta4 het eerst uitkomen?  

91 leden hebben gestemd

  1. 1. op wat moet gta4 het eerst uitkomen?

    • ps3
      48
    • xbox360
      13
    • pc
      44


Recommended Posts

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • henk_jan

    4

  • Jon-asses

    3

  • Michiel23

    2

  • gta_player

    2

  • 2 weken later...

Men roept dat de nieuwe GTA alleen voor de PS2 of 3 zal uitkomen, maar Rockstar is gewoon een commercieele onderneming en zou gek zijn om hem ook niet voor de PC te maken. Ik denk dus dat het spel uiteindelijk voor alle consoles geschikt zal zijn. Althans, dat hoop ik want ik heb alleen een PC (en wil dat graag zo houden). 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto 4. Fotorealistische stad voor PS3

PS3 - Kraze - 13/9/2005 - 7:51:13 AM

Het werd al zijdelings genoemd in het stukje van GTA: LCS voor de PSP, maar toch is het groots genoeg om op zichzelf te staan. Elk nieuwtje rondom de GTA franchise verdient nou eenmaal die aandacht.

Het Amerikaanse blad PSM sprak in hun laatste editie over Rockstar North. Deze zouden vanaf augustus van dit jaar een PS3 devkit in bezit hebben en zijn begonnen met de ontwikkeling van Grand Theft Auto 4, of beter gezegd; met de engine..

In plaats van middleware en third party engines te gebruiken gooien ze nu alle energie in het ontwikkelen van een eigen engine die als resultaat fotorealistische steden en supergevoelige artificial intelligence moet verwezenlijken.

De gedachte aan fotorealisme is met de CELL in combinatie met RSX nog niet zo vergezocht idee.

Het idee dat je in een fotorealistische omgeving iemand de schedel inslaat en vlucht in auto die moet stoppen voor het rode licht om vervolgens wild achtervolgd te worden door de politie terwijl er door steegjes en over stoepen gesjeesd wordt, tovert een grijns op ons smoelwerk..

Later vandaag hebben we uiteraard die verplichte sessie bij de psycholoog. Oh wacht, dit is Amerika niet, thank god for that.

Bron:PS3 Headliner

Link to comment
Delen op andere websites

ik zeg de pc maar zoals menesen al zeggen hij zal vast eerst op de ps3 uitkomen en een half jaar later op de PC en XBOX

@ dumuti. ik heb zo een vermoeden dat hij niet op de psp zal uitkomen. kan de psp denk ik niet aan :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...