Ruurd31 Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 (bewerkt) Je kan er meer in zetten door een trukje:-neem de wagen die je er bij wil (vanaf 4 wagens) -zet hem bij de poort -stap uit, de deuren gaan open -stap vlug in een rij binnen -einde! Hiermee kan je een bekende glitch veroorzaken. Deze is redelijk bekend en je kan hem in belangrijke onderwerpen vinden. Ik raad het je af. Meer dan 4 auto's in een garage zettenGevolg: Vergroot de kans dat je ze allemaal kwijtraakt Iets te offtopic geloof ik. Bewerkt: 31 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
killerfragger Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 dat kloprt je je hebt oke de kans dat je de garage niet meer open krijgt Reageren
megamaggot Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 ik ben pas met een AT-400 naar die hangar gevlogen maar volgens mij past die er net niet in, en als je hem er in hebt staan kan je em nooit meer gebruiken want je kan dan niet bij de deur van het vliegtuig (te hoog) je kan er wel in als je zoeen voertuig steelt op een vliegveld waar je zoeen trapje aan kan koppelen.je moet wel lang rijden maar het is tog de moeite waard vindt ik.je kan natuurlijk ook een auto ernaast parkeren maar dan ontploft ie als je wegrijd met de at400 greetz Reageren
coz Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Je kan er meer in zetten door een trukje: -neem de wagen die je er bij wil (vanaf 4 wagens) -zet hem bij de poort -stap uit, de deuren gaan open -stap vlug in een rij binnen -einde! Hiermee kan je een bekende glitch veroorzaken. Deze is redelijk bekend en je kan hem in belangrijke onderwerpen vinden. Ik raad het je af. Meer dan 4 auto's in een garage zettenGevolg: Vergroot de kans dat je ze allemaal kwijtraakt Iets te offtopic geloof ik. hij bedoeld dat het garage trucje meestal niet werkt .. wel ooit in gta3 maar ontopic-er je hebt twee garages op verdant meadows = 2 * 4 je kan met goud - rustler - stuntplane - hunter met de vertical bird - hydra en de leviathan en de jetpack en er staat al een motor mocht er ff iets niet zijn maar je hebt het al wel gehaald (bijv. de hunter en leviathan delen dezelfde plek) ... ff groot blokje omlopen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Je kunt in die hangar 4 hydra's wegzetten . Heb ik gisteren nog geprobeerd. Dat trucje werkt wel met kleine voertuigen (brommers/scooters/motors/fiets/bmx etc) Dan kan het wel, twee kleintjes voor één grote . Reageren
~Mario~ Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Ja maar die worden later wel denk ik automatisch weggehaalt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.