Ice Banana Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) mag ik eens iets vragen ? de missie madd dog waarbij je hem moet redden als ze zeggen save madd dogg before he jumps loopt ie der al af en iedere keer mission failled ben raddeloos wat moet ik doen Bewerkt: 18 augustus 2005 door jos het ei
EquinoX91 Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Je moet in een Walton die een eindje verderop op de parkeerplaats staat moet je hem proberen op te vangen voordat hij springt... Maar springt hij bij jouw dan al gelijk of zo?
Caltson Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 dit is duidelijk een bug,ik denk dat je het moet herspelen het hele spel...
Ice Banana Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 loopt er al van tegelijk als ze het zegge
Tjerk Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 In deze topic staat er meer informatie overmad dogg
P-Jamma Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Waarschijnlijk heb je de Riot Cheat een keer gebruikt. Dit vroeg laatst nog iemand, en daar was helaas niets aan te doen. Als je verder wilt komen zul je dan helaas overnieuw moeten beginnen Heb je die Cheat niet gebruikt? Zeg 't dan even
Ice Banana Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 heb de cheat nog niet gebruikt
P-Jamma Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 heb de cheat nog niet gebruikt Oh, dan kan het zijn dat het misschien een Bug is... Misschien kan je de nieuwe patch downloaden? het kan zijn dat dit hierdoor verholpen wordt...
Ice Banana Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 wel op ps 2 begrijp gewoon nie maar er vechten altijd hotdogvenders zou het dat nie zijn,?
P-Jamma Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 wel op ps 2 begrijp gewoon nie maar er vechten altijd hotdogvenders zou het dat nie zijn,? Dat kan zijn... dat is wel raar ja, dat die vechten... Welke cheats gebruik je dan allemaal? Of gebruik je er geen?
Godrax Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Ja mr soms is het nie leuk me cheats
.Maze. Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Heb je een keer cheats gebruikt?, zo ja dat kan het zijn door het cheaten. Ik heb het ook een keer gehad, toen kon ik helemaal overnieuw beginnen
P-Jamma Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Heb je een keer cheats gebruikt?, zo ja dat kan het zijn door het cheaten. Ik heb het ook een keer gehad, toen kon ik helemaal overnieuw beginnen Dat hebben we daarboven allemaal al gevraagd/gezegd
Studio Salamanca Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 ik heb die missie ook gehad laatst, ik gebruik ook wel cheats, maar bij mij liep ie er niet zomaar vanaf dus volgens mij ligt het er niet aan of je cheats gebruikt, denk dat het gewoon een bug is
Recommended Posts