Jon-asses Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 ik denk maar 1 oplossing en dat is ... overnieuw beginnen srry greetz jon-asses
Ewoud Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Topic titel verkeerd ,Verkeerde plaats eigelijk rijp voor een slot maar ik zal hem even aanpassen en move.
Ice Banana Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 jap gebruik wel cheats moet je een lijdtje hebben never wanted never die never hungry unlimited ammo
Lievemax Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Weetje, ik heb al meet als zevenhonderd cheats gebruikt, en net de maddog missie gedaan, na twee keer gehaald! (Riot cheat, is dat HESOYAM? want die gebruikte ik regelmatig)
Silverwing Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 HESOYAM is die Geld + Armour + Health code.
Lievemax Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Weet ik, maar is dat die riot cheat, waarover geproken word?
Big Boss Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 jap gebruik wel cheats moet je een lijdtje hebben never wanted never die never hungry unlimited ammo never dit, never dat,... Ik denk dat het daaraan ligt. Ik gebruik ook 'never wanted' maar bij mij sprong hij niet te vroeg. Als je al die cheats gebruikt heb je in feite niets meer te doen, dus...
Lievemax Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Ik gebruik ook geen cheats meer, weinig teminste, this nu veel leuker met politie!
maximo Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 mag ik eens iets vragen ?de missie madd dog waarbij je hem moet redden als ze zeggen save madd dogg before he jumps loopt ie der al af en iedere keer mission failled ben raddeloos wat moet ik doen Nou ik denk dat het aan je computer licht, het is heel schadelijk voor je computer heel san andreas moet eraf een je CD moet kapot voor dat hij meer schade aanricht
Jowx Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 mag ik eens iets vragen ?de missie madd dog waarbij je hem moet redden als ze zeggen save madd dogg before he jumps loopt ie der al af en iedere keer mission failled ben raddeloos wat moet ik doen Nou ik denk dat het aan je computer licht, het is heel schadelijk voor je computer heel san andreas moet eraf een je CD moet kapot voor dat hij meer schade aanricht WTF zeg je nou dat hij z'n cd kapot moet maken volgens mij komt het door de cheats, new game dus jowx
Ice Banana Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 dank je voor de hulp ik ben inderdaad opnieuw begonnen maar ik gebruik nu alleen de cheats van geld armor en leven dank u dank u danku
s.e.v.a.n. Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Ik heb op cheatcc.com gelezen dat als je voor die missie 500 X hebt gecheat dat je die missie never nooit meer kan halen dat is bij de ps2 zo maar je hebt denk ik niet 500 X gecheat of wel??
Flame^ Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Ik heb op cheatcc.com gelezen dat als je voor die missie 500 X hebt gecheat dat je die missie never nooit meer kan halen dat is bij de ps2 zomaar je hebt denk ik niet 500 X gecheat of wel?? Het ligt aan de cheat: Riot. Wanneer je deze hebt gedaan zal Madd Dogg al van het dak springen voor/na de cutscene .. Volgens mij niet wanneer je 500 x gecheat hebt.. Bewerkt: 9 september 2005 door Big Smoke
stefan0077 Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 mag ik eens iets vragen ?de missie madd dog waarbij je hem moet redden als ze zeggen save madd dogg before he jumps loopt ie der al af en iedere keer mission failled ben raddeloos wat moet ik doen Nou ik denk dat het aan je computer licht, het is heel schadelijk voor je computer heel san andreas moet eraf een je CD moet kapot voor dat hij meer schade aanricht Dit Slaat nergenst op je moet gewoon je spel op nieuw doen dit heb ik ook gehad je kan dit niet verhelpen ik had ook die hotdog ventjes en dat die gast meteen springt dat komt omdat hij met die gasten wil vechten die beneden staan (hij kan beter de trap nemen)
P-Jamma Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Weet ik, maar is dat die riot cheat, waarover geproken word? Nee dat is niet de Riot Cheat Dus wees maar gerust De Riot cheat (weet 'm niet uit m'nne kop) is dat alles en iedereen met elkaar gaat vechten
Recommended Posts