Giorgo Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) Programme:Adobe Photoshop 7.0 [PS] Moeilijkheidsgraad:Medium stap 1:Open een nieuw document 300x400 en vul het grijs. stap 2:Neem de Rectangular Marquee Tool en teken een rechthoek en vul hem grijs. stap 3:Da ga je naar Edit->Transform->Distort,je neemt de 2 bovenste hoeken en je voegt ze samen tot een driehoek. stap 4:Ga naar de Move Tool tool en klik op Apply stap 5:Ga naar Edit->Free Transform,maar de driehoek nog een beetje dunner zoals hier stap 6:Ga nu naar Filter->Distort->Shear en zet de instellingen zo stap 7:nu heb je iets zoals dit stap 8:Ga naar blending options en zet deze instellingen [/url]1 2 3 4 Dit is je uitkomst je kan nog wat met de kleuren spelen Bewerkt: 18 augustus 2005 door Giorgo Reageren
bigG Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Komen er ook nog plaatjes bij? Het is iig een handige tut die ik al een tijdje zocht. Maar aub plaatjes. Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Je ik ben de plaatjes nu aan het doen ze komen er aan Reageren
Achille Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 wreed ga ik gebruiken voor me paintjobs aleen dan als vlammen:D Reageren
Timos Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Wil je voortaan ook de Tags voor je topic titel gooien Ik vind het niet zo heel mooi maar ok.. Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Tags ??? de screens zijn nu allemaal genomen ik ben ze er nu aan het opzetten via imageshack maar je kan ook nog andere effecten rkijgen met de blending options dus Reageren
Timos Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 TAgs = [PS] = Photoshop tut [iR] = ImageReady tut Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Maar bij de blending options gaan niet alle screens erop.dan komt er te staan je hebt meer figuren dan toegestaan maar nu moet ik weg ik doe het nog wel af andere keer. Reageren
Slimm Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Dit is volgens mij voor een auto te pictunen? Dan voeg ik hem toe.. Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) Thx nu staan alle screens erop de blending options zijn de nummertjes 1,2,3 en 4 @ Slimm bij de Abobe tut list zou je ook aub vlug me naam willen veranderen van chaos-power naar Giorgo de tittel is radial blur Bewerkt: 18 augustus 2005 door Giorgo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.