Ewoud Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Drk Ctr-alt-del ga naar de tab processen en schakel zo veel mogelijk onnodige processen uit. Maar niet van: -SYSTEM -Lokale service -Netwerk Service Gebruik op EIGEN RISICO Reageren
SWYV Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) Drk Ctr-alt-del ga naar de tab processen en schakel zo veel mogelijk onnodige processen uit.Maar niet van: -SYSTEM -Lokale service -Netwerk Service Gebruik op EIGEN RISICO er staan wel veel aan zowat 30processen oja, het is wel van ander computer, ik heb er 2 computers op mijn kamer, eentje waarop ik nu zit heeft geen gta sa en bevat internet en de ander net omgekeerd, geen internet en heeft wel gta sa maar mag ik ook niet die explorer_exe afsluiten? anders gaat pc vanzelf uitschakelen Bewerkt: 18 augustus 2005 door sonny yoshi Reageren
spikeT Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 hey, als je niet weet wat die processen inhouden bij taakbeheer, zou ik zeker niet wat beginnen uit te schakelen. Je kan mss wel eens een progje downloaden om je pc te optimaliseren, omdat hij toch wel maximaal aan het werken is met 1.1 ghz (1 ghz is het minimum voor GTA meen k) begin mss eens met een defragmentatie, schijfopruiming. Mss is het dan al opgelost. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.