imouL Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Hey mensen ik had een vraag, ik zit nu in het begin op de PC versie en nu moet ik naar de kapper, ik heb een haarkeuze gemaakt maar hoe moet je die accepteren want als je op enter drukt ga je weer weg en je moet er 1 kiezen Alvast bedankt Reageren
bigG Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Probeer het eens met spatie of de linker muis knop. Volgens mij moet dat werken. Reageren
Flame^ Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) Dat staat er linksboven bij volgens mij. Je moet het doen met Shift (volgens mij), dan selecteer je je keuze. Bewerkt: 18 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
imouL Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Nee dat werkt ook niet Reageren
Gunslinger Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) Het is met de spatie bij mij (heb standaard instellingen). Enter = stoppen Spatie = accepteren Als het niet werkt moet je de standaard instellingen terugzetten. Bewerkt: 18 augustus 2005 door Gunslinger Reageren
imouL Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) Ik zie dit: En zoals je ziet staat er linksboven niks EDIT: laat maar ik heb het gevonden ik moest eerst bekijken voordat ik m kon accepteren Bewerkt: 18 augustus 2005 door imouL Reageren
SWYV Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 ik heb iets gevonden wat jij echt moeten weten welke toets heb jij ingesteld voor te sprinten? zelfs om te accepteren te kopen moet jij precies zelfde toets gebruiken Reageren
Gunslinger Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) Ik zie dit: En zoals je ziet staat er linksboven niks EDIT: laat maar ik heb het gevonden ik moest eerst bekijken voordat ik m kon accepteren Bij jouw is view Capslock, dus accepteren misschien ook? EDIT: Oow, je hebt 't al gevonden. Bewerkt: 18 augustus 2005 door Gunslinger Reageren
imouL Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 ik heb iets gevonden wat jij echt moeten wetenwelke toets heb jij ingesteld voor te sprinten? zelfs om te accepteren te kopen moet jij precies zelfde toets gebruiken Jah k heb t gevonden maar tog bedankt Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) je zou voor de grap ook eens kunnen lezen wat er staat... capslock = view EDIT: 3 man was me voor Bewerkt: 18 augustus 2005 door flying dutchman Reageren
imouL Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 je zou voor de grap ook eens kunnen lezen wat er staat... capslock = view Ja maar view is wat anders als accepteren weet ik veel dak eerst moet viewen Reageren
SWYV Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 ga eens kijken in de, instellingen, ik geloof dat bij jou nog geen sprint is ingesteld hoor anders moet het lukken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.