Gino Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 we openen een plaatje ik gebruik deze We pakken de lasso tool en gaan er helemaal omheen zodat je dit krijgt : Nu gaan we naar Filter>Blur>Motion Blur en gebruiken deze instellingen : Nu zijn we klaar dit is mijn resultaat : Reageren
Jorge_F Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Mooite tut man . Ik wist hem al maar voor degene die dit nog niet wisten is hij heel handig. Je kan er mooie effects mee krijgen . Reageren
Big-Bear Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Inderdaad very nice Ik kan dit aardig goed gebruiken Reageren
Silverwing Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Als je je auto geselecteerd hebt kan je ook RMB doen op je selectie en dan -> Select Inverse. En dan Motion Blur doen, dat vindt ik persoonlijk mooier. Maar goede Tutorial. Reageren
PuffDawg Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Als je je auto geselecteerd hebt kan je ook RMB doen op je selectie en dan -> Select Inverse. En dan Motion Blur doen, dat vindt ik persoonlijk mooier.Maar goede Tutorial. ja, want anders lijkt het of de auto beweegt maar het landschap stilstaat Reageren
gta master 1 Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Volgens mij staat deze tut al zo'n 5 keer op het forum Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.