Big-Bear Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Oke, mensen het staat nu vast, we hebben nu het echte idee. We gaan VC strippen, we maken een nieuw eiland, waarbij we nog oude gebouwen van Vice City gebruiken, dit is dan het enige eiland van Vice City Het staat nu ook vast dat Fun Islands en Future of Vice samen gaan, zie de screens in de bijlage file leiders - Tim : Modeller, Mapper - Big Bear : Modeller, Mapper - Marty : Modeller, Mapper, SCM-en Leden - Blaster : Modeller, Mapper, SCM-en - Ice Cold Killa : Textuurder Eiland Modeller -Bradley H: Eiland Modeller Kaart Legenda bruin= achterbuurt geel= strand blauw= winkels en horeca paars=centrum oranje=industrie groen=natuur donkergroen= villa buurt Gezocht Wij zoeken nog een paar goede modellers, mappers, en scripters. Wil je mee doen meld je dan hier aan Voorwaarden De voorwaarden voor een modeller zijn, dat je egt met 3ds max 7 moet werken, ik neem geen sketchup modellers aan, dus onze marty is de enige sketchup modeller Reageren
bigG Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Waarom op je nog een topic? Je kan toch vragen of een mod bijv wauzie het topic hierheen wilt verplaatsen? Ben je trouwens vergeten dat er nog een race eiland komt? En ook ik ben met 3ds max7 bezig. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Srry,voor het openen, va een 2e topic, ik had er niet aangedacht wat marty zei Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Laat een mod dan een van de topics verwijderen. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Laat een mod dan een van de topics verwijderen. Een topic kan je niet verwijderen . Er kan enkel een slotje op, en dat zou een verstandig besluit zijn Reageren
NickDrake Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Laat een mod dan een van de topics verwijderen. Een topic kan je niet verwijderen . Er kan enkel een slotje op, en dat zou een verstandig besluit zijn dit kan wel,het topic se7en in san andreas general is verwijdert en je had inderdaad beter een pm naar wauzie/eclipse gestuurd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.