choq Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Zit al heeeel lang vast ondertussen met de vlieglessen. De 3e les als je bochten moet nemen en ik krijg t maar nie voor elkaar Iemand nog een goede tip? PLZ Reageren
Cool Hand Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) Je moet ook de numpad toetsen gebruiken, zo stuur je beter... Hoop dat het je nu wel lukt. Koos. Bewerkt: 18 augustus 2005 door Cool Hand Reageren
Joop de Haring Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) Slowmotion cheat.. Voor als je niet cheat: Check de Walktrough, PM me voor een link, ben je daar de lui voor, klik dan hier op: HIER Haring Groet, JoopJE! :'D EDIT, KOOS WAS ME VOOR Bewerkt: 18 augustus 2005 door Joop de Haring Reageren
SuperSiN Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Argh ik heb ook heel lang gesukkeld, nu vlieg ik als de beste met een Hydra Reageren
P-Jamma Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Zit al heeeel lang vast ondertussen met de vlieglessen. De 3e les als je bochten moet nemen en ik krijg t maar nie voor elkaar Iemand nog een goede tip? PLZ Je moet ook niet alleen sturen, je hebt ook toetsen dat je langzaam opzij gaat... Reageren
choq Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 je hebt ook toetsen dat je langzaam opzij gaat... ja dat laatste wist ik alleen t probleem is da ik als ik die toetse gebruik te sloom door de bochten ga om op tijd die rondjes dingen te halen... welke numpad toetse btw? ik gebruik gewoon A,D en Links en Rechts Als ik 4 of 6 numpad doe, verander ik alleen t camera beeld. Tog maar op cheate overgaan? Reageren
spikeT Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) Tog maar op cheate overgaan? de aanhouder wint !! Bewerkt: 18 augustus 2005 door spikeT Reageren
choq Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 hmm...blijft die cheat dan igg hele tijd geacctiveerd? (zolang ik SA speel?) lijkt me btj kut Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 hmm...blijft die cheat dan igg hele tijd geacctiveerd? (zolang ik SA speel?)lijkt me btj kut Ja, maar als je de cheat nog een keer doet.. staat'ie uit... Maar als je niet verder kunt komen met de missies.. Kun je toch ook gewoon een Savegame aanvragen? In dit topic hier: Klik hier voor het Savegame aanvraag Topic Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Dit is al het zoveelste topic over Learning To Fly, les 3 en 4. zoekresultaten:Klik hier! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.