Jump to content

Toreno's last fligh

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo beste mensen ik zit met een moeizaam probleem

misschien is deze missie wel makkelijk maar voor mij is het moeilijk

als ik juist voor de helicopter ben en als ik uitstap vliegt hij gewoon rapper terwijl ik aan het richten ben

en wat gebeurt er als hij arriveerd op zijn bestemmen weet er iemand dit?

alvast bedankt :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou een hittezoekende bazooka nemen. Die volgt gewoon. Nou dan heb je er nog geen last meer van.

Of wat ook helpt: Eeen stuk voor de helicopter uitrijden. En hem dan neerknallen. Maar ik geef toe: hij is best lastig.

Bewerkt: door BeatboxGamer
hallo beste mensen ik zit met een moeizaam probleem

misschien is deze missie wel makkelijk maar voor mij is het moeilijk

als ik juist voor de helicopter ben en als ik uitstap vliegt hij gewoon rapper terwijl ik aan het richten ben

en wat gebeurt er als hij arriveerd op zijn bestemmen weet er iemand dit?

alvast bedankt :cya:

je moet eerst een voorprong nemmen wel groot en dan snel richten en als je cheat doe dan de code op pc :uzumymw dan krijg je een hittezoekende raket en is het nog makkelijker

edit:BeatboxGamer en renne waren sneller

Bewerkt: door rick15465
Geplaatst:

ik speel op de ps2 en toch land hij ergens en dan schieten er enkele mannetjes met een soor sniper rifle teg mij

Geplaatst:

als het echt niet lukt...

Instal Real-Speeds mod en Jacobs spawm trainer 0.2 en spawm een NRG-500 vervolgens activeer je de cheat 'ghosttown' zorg dat je genoeg rocketlauch kogels hebt en drive heel ver tot ie veel achter je zit en dan spring je af je moto, en begint op die heli te schieten.. na 2x raken ofzo, is het al gedaan met het helikoptertje.

Als hij nou geen cheats wil gebruiken, maar heb je dan de hittezoekende bazooka al (zonder cheats)?  :)

weet ik niet als je het tegen mij had maar er zal wel ergens een liggen moet je even inde WT kijken

edit: alweer iemand voor me Renne

Bewerkt: door rick15465

Òok misschien een tip, je kan ook een heeel eind over de snelweg rijden en wachten tot hij langs komt, hij heeft een vaste route namelijk, De snelweg ligt daar hoog dus heb je goede kans hem te raken.

Succes

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Geplaatst:

ik heb ook de snelweg gevolg een heel stuk vooruit rijden niet te ver en klaar gaan staan om te schieten je ziet op je plattegrond ongeveer waar hij zal komen en dan alvast richten en schieten sucses :)

Geplaatst:

Ik weet niet meer wie het was, maar iemand had een gouden Tip...

Het ging over de Hittenzoekende Bazooka op het SF Airport...

Je kon daar dan snel naartoe rijden, de bazooka pakken, en zo makkelijk de helikopter uit de lucht knallen...

Geplaatst:

ik had ook tijden last met deze missie

alleen ik ben gewoon eerst als een gek achter da ding aan gaan racen met de hoop da ie zal stoppen.

Helaas hij stopte nie maar hij stopt wel soms met vooruit vliegen..

volg gewoon ff 1x de helikopter en wacht tot hij even stopt en onthoudt die plek.

wacht hem daar de volgende keer op.

Uit mijn hoofd stopte hij hier:

onder (op de kaart) de leafy hollow is een soort van T-splitsing. Iets naar links van die T-splitsing stopt hij (bij mij wel in iedergeval keer na keer)

wacht hem daar op, maar ga nie TE SNEL vooruit, want dan krijg je het bericht dat je de helikopter niet kon bij houde en dus ontsnapte :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...