jvloon Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Eej vertel hier alles wat je doet behalve missies enzo .. want kweet ff nie wak moet doen kijke wa jullie dn allemaal doen Reageren
P-Jamma Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) Kijk even in de Walktrough... op GTAgames.nl Daar staan alle dingen die je kan doen De Walktrough Dus als je eens rondkijkt zijn er nog genoegd dingen te doen Bewerkt: 18 augustus 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren
Samurai Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 je kan ook bv, je persoonlijke records breken zoals zo ver mogelijk springen met een auto, zo hoog mogelijk, zo veel mogelijk spins maken,.. je kan ook bijv. zo lang mogelijk worden achtervolgd door de politie Reageren
spikeT Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 courier spelen driving schools de collectables bijeen halen (tags, fotos, oesters, hoefijzers) politie missies / brandweer missies / amulance missies stadium races ... dr zal wss nog vanalles te doen zijn 't is ook wel cool om door heel san andreas op te crossen op tijd, gewoon wa mensen afknallen... dr is genoeg te doen !! Reageren
Ikkes Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 - gewoon een beetje touren ddor San Andreas. - Gang terretories winnen - auto's tunen - races etc. etc Reageren
brulbek Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Naast het spelen van de missies vind ik het leuk om: - zoveel mogelijk politie sterren te krijgen. - op motoren te crossen door het land en te stunten in de stad. - Alle mogelijke jobs, challenges te doen. - Alle safe houses kopen. en al die dingen houden je van de straat. Dat is juist het leuke van GTA. Je kan doen waar je zin in hebt. En er is zat te doen. Wees creatief Reageren
kaaskoekje Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Daten !!! Als ik nu door de police word opgepakt of doodgaa, dan heb ik me wapens nog Reageren
.Maze. Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Wat nog makkelijker is, kijken in de 100% Checklist Reageren
imouL Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Wat nog makkelijker is, kijken in de 100% Checklist Haha ja kan ook maar wat is er nou de bedoeling van die checklist, kan je m opslaan ofsow want je kan kruisjes zetten maar als je de site vernieuwd zijn die kruisjes ook weer weg Reageren
grove member Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ik heb altijd een eigen grove member bij me en val de ballas aan of de los santos vagos maar ook -met een sniper mensen koppen araf schieten -auto's tunen -helicopters met een minigun laten neer storten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.