Jump to content

kotsen

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je de missie doet voor truth dat je paul en maccar moet ophalen zegt 1 stop the car of zet it of the road dan stapat volgens mij maccar uit en gaat kotsen von de drugs mischie of zoiets het is wel grappig! :'D

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• nico_b

4

• SWYV

2

• P-Jamma

2

• Juju

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)
Als je de missie doet voor truth dat je paul en maccar moet ophalen zegt 1 stop the car of zet it of the road dan stapat volgens mij maccar uit en gaat kotsen von de drugs mischie of zoiets het is wel grappig! :'D

echt waar? heb ik nog nooit gedaan

moet ik us proberen

EDIT: je had dit beter bij easter eggs topic bovenenaan het easter eggs forum kunnen zetten dan een nieuw topic te openen

Bewerkt: door italia_juju
Geplaatst:

Ja, je kunt hem beter posten in het EE Topic...

En kun je de volgende keer iets duidelijker typen?

Ik snap er niet echt veel van..

Geplaatst:

Heb je een screen als bewijs? Je mag geen easter eggs posten zonder bewijs.

Maar ik heb het ook gezien en het is wel leuk :Y

Geplaatst:

H0ezo is dit een Easter Egg dan... het hoort toch gewoon bij de missie. Bij mij stapt die gozer ook uit en gaat dan kotsen.

Geplaatst:
Heb je een screen als bewijs? Je mag geen easter eggs posten zonder bewijs.

Maar ik heb het ook gezien en het is wel leuk :Y

Ik heb geen bewijz maar ik lieg niet over ee waarom zou ik ik was voor de 5de keer opnieuwbegonnen en toen ondekte ik het ik vond het wel grappig hoe die op de weg zat de kotsen. Kijk zelf anderes een keertje als het niet zo is krijgt iederen 100 euro van me :'D

Geplaatst: (bewerkt)

heu, bij welke missie naam gebeurt dat? want ik heb het nog NOOIT gezien gebeurd :bonk:

Bewerkt: door sonny yoshi
Geplaatst:
heu, bij welke missie naam gebeurt dat? want ik heb het nog NOOIT gezien gebeurd :blink:

op las venturas een missie moet je ook naar snake farme truth belt je bij de four dragons.

Geplaatst:
heu, bij welke missie naam gebeurt dat? want ik heb het nog NOOIT gezien gebeurd :blink:

op las venturas een missie moet je ook naar snake farme truth belt je bij de four dragons.

kun er iemand me savegame geven? want ik wil niet herbeginnen en heb al 100% uitgespeeld

Geplaatst:

Ik heb het ook gehad, het is wel grappig...

Dan rent hij uit de auto en begint hij een eindje verderop te kotsen....

Het ziet er net zo uit nadat CJ 10 maaltijden heeft gegeten :Y

Geplaatst:

Kent Paul heeft het over eieren en spek eten ofzo, en Maccer moet dan kotsen. hij zegt 'pull over now!' wat zou iets betekend als stop nu langs de weg. dan stapt ie uit en gaat ie kotsen en stapt weer in :D

Geplaatst:
Kent Paul heeft het over eieren en spek eten ofzo, en Maccer moet dan kotsen. hij zegt 'pull over now!' wat zou iets betekend als stop nu langs de weg. dan stapt ie uit en gaat ie kotsen en stapt weer in :D

het is volgens mij net andersom, maccer zit over vanalles en nog wat te praten dat wat met eten te maken heeft en dan zegt kent paul, pull over now

Geplaatst:

En als je niet stopt... dan kotst 'ie zeker heel de auto onder? :puh:

Neeh, volgens mij gebeurt er dan gewoon niks als je doorrijdt....

Geplaatst:
En als je niet stopt... dan kotst 'ie zeker heel de auto onder? :puh:

Neeh, volgens mij gebeurt er dan gewoon niks als je doorrijdt....

:D dan hoor je paul iel

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...