Chi Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 ( Eerst ff dit: Waarom post niemand dit? Volgensmij staat iedere site er vol van.. Nou ja ik heb in ieder geval de nieuwe play binnen en wat onderzoek gedaan.. dus hier is nog wat info..) Hier zijn de screenshots: (Met dank aan Dave en GTAGAMING voor de screenshots) Reageren
Chi Geplaatst: 15 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 Goed, dat zijn de screens. Nu nog wat info (Met vertaling erbij) ------------- Nieuwe informatie -- While targetting an opponent, the camera will move to just above CJ's right shoulder, giving the player a better view of the action. Holding the target button longer will aim towards the opponent's head. (Wanneer je op een vijand richt, verandert je camerastandpunt tot vlak boven CJ's schouder, zodat je een beter beeld hebt van wat er gebeurt. Als je de richtknop langer ingedrukt houdt, zal CJ's op het hoofd van z'n vijand richten.) -- Draw distances are confirmed as being 2x higher than Vice City in the urban areas and 4x higher in the rural areas. (Draw Distances (Hoe ver je kunt kijken) zijn in de stad 2x zo groot als in Vice City en op het platteland 4x zo groot.) -- Streets are now much more full, with the feeling of 'emptiness' from Vice City now completely gone. There will be an endless stream of other cars for CJ to steal. (De straten van SA zijn nu veel voller, zodat je niet meer het 'lege' gevoel van Vice City hebt. Er is nu een eindeloze stroom van auto's die CJ kan stelen.) -- Two small towns in the rural areas have been named as Angel Pine and Dillamore (In het plattelandgebied zijn er twee kleine stadjes genaamd Angel Pine en Dillamore) -- The legendary mountain has been named as Mount Chiliaid, and is over half a mile tall. Rivers, beaten tracks and cliff top roads criss cross what can be described as the largest object in any Grand Theft Auto game, ever. (De legendarische berg is "Mount Chiliaid" genoemd, en is meer dan 0.8 Kilometer hoog. Rivieren, zandpaadjes en bergwegen gaan langs wat beschreven kan worden als het grootste object in welk Grand Theft Auto spel dan ook, Ooit.) -- A female character from a previous game will return, lodging in a forest cabin which CJ will come to use as a hideout. (Een vrouwelijk karakter van een eerdere GTA zal haar terugkomst maken in een Boshutje, welke CJ zal gebruiken als een Hideout.) -- One mission involves Carl and his unnamed female accomplice travelling to Dillamore gas station, attempting to rob the office, but being hampered by the bullet proof glass recently installed by the owner. Instead, Carl and friend steal the fuel tanker which is sitting outside. One twist - the fuel tank trailer isn't connected to the front, so Carl must connect the two. Once an escape has been made, players must take care not to jack-knife the vehicle on the treacherous rural roads, all the while being chased by the owners of the gas station in their cars. (In een van de missies gaan Carl en de vrouwelijke karakter samen naar een tankstation in Dillamore, waar ze het kantoor proberen te overvallen, maar worden tegenhouden door kogelvrijglas wat door de eigenaar is geinstalleerd. In plaats daarvan stelen Carl en z'n vrienden een olietanker, alleen zit er geen olie in. Carl moet eerst de olie inladen en vervolgens gaan ze op weg. Nu moeten ze uitkijken dat de auto niet teveel beschadigd terwijl ze achterna worden gezeten door de eigenaren van het Tankstation.) Voertuigen -- Combine Harvesters will be included, and are likely able to be player controlled. ( Er zullen oogstmachines in het spel komen, en zijn bijna zeker weten door de speler te besturen) -- Mobile Hot Dog Vans will be present, but as yet no missions involving sales are confirmed. (Er zullen Rijdende Hotdogwagens zijn, maar het is nog niet zeker of er missies mee te doen zijn.) -- The police helicopter will include a spotlight which can be shot out. (De politiehelicopter heeft een zoeklicht, die kapotgeschoten kan worden) -- Updated versions of the Walton, Voodoo, Sabre, Sanchez, Patriot & Linerunner (with or without trailer) will be present. (Gemoderniseerde versies van de Walton, Voodoo, Sabre, Sanchez, Patriot & Linerunner (met of zonder Trailer) zullen in het spel aanwezig zijn) -- A 4x4 vehicle (four wheel drive) will be incorporated in the rural areas, allowing players to traverse the bumpy terrain with ease. (Een 4x4 voertuig (vierwielaandrijving, terreinwagen) kan worden gebruikt in het plattelandgebied, om ervoor te zorgen dat de speler met gemak door het woeste terrein komt) -- For the ultimate driver, a monster truck will allow for the crossing of extremely difficult ridges, bumps and even shallow rivers. (Voor de echte rijfanaat is er een Monster Truck, waar mee je extreem moeilijke bergpaden kunt beklimmen, over heuvels kunt rijden en zelfs door sommige kleine riviertjes.) ----------------- Zoo, dan zijn jullie ook weer bij. Nu moet ik nog even wat dingen onderzoeken. Reageren
liltuner Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 F*CKING MOOIE SCREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENS!!!!!!!!!! he chironu,waar kan je de play kopen?(ben all1 lid van pu) ik kan echt niet meer wachten he maar dan ff 1 conclusie,er zijn nieuwe screens dus kan de trailer ook elk moment aankomen toch? Mr. Cortez: Waarom post je 2 keer hetzelfde bericht? <_< Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 (bewerkt) Drie woorden: Gewoon PRACHTIG! Toch even mierenneuken: Er zit een vertalingsfoutje in. Het volgende: One twist - the fuel tank trailer isn't connected to the front, so Carl must connect the two. vertaal je met: alleen zit er geen olie in. Carl moet eerst de olie inladen Maar ze bedoelen dat de trailer met olie niet aan de vrachtwagencabine vastgehaakt zit. Dit bevestigd dus dat de linerunners nu ook trailers kunnen trekken, net als in GTA2. Iets wat een heleboel GTA fans (mijzelf incluus) heel erg misten in GTA III en GTA VC! Bewerkt: 15 juli 2004 door Lantyz Reageren
liltuner Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 hmm,zouden we de trailer dan aan kunnen sluiten met het 0 knopje(net als driv3r?) dat lijkt me wel gruwelijk gewoon een trailer aansluiten!!!!! Reageren
Tim14 Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 echt mooie screens ik word aleen maar zenuwachtiger :wub: Reageren
Eclipse Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 egt wel mooie screens!!!! alleen jammer dat ik geen ps2 heb nu moet ik nog een jaar er op w8ten <_< Reageren
liltuner Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 zenuwachtig?? ik word gek van het wachten bedoel je al die smakelijke screens:D:D:D Reageren
killerbee Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 echt vetjes die quads zien er ook wel vet uit en met die vrachtwagen met trailer eindelijk ken je er mee rijd en net als bij gta2 Reageren
Gta racer Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 Eindelijk trailers om achter die kale linerunners te koppelen Het zijn echt vete screens en echt vette nieuwe info, ik vraag me alleen nog een ding af zal er ook sneeuw op de berg zijn, ik denk het niet maar hoop het wel. Reageren
liltuner Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 kijk die screens zijn al zoooo mooi,stel je voor hoe het zou zijn als je het spel zelf zou hebben!!! Reageren
Trax Geplaatst: 16 juli 2004 Rapport Geplaatst: 16 juli 2004 Let me help Screen 1 Screen 2 Screen 3 Screen 4 Screen 5 Screen 6 Screen 7 Screen 8 Screen 9 Screen 10 Screen 11 Screen 12 Screen 13 Screen 14 Screen 15 Screen 16 Screen 17 Screen 18 Screen 19 Screen 20 Screen 21 Reageren
liltuner Geplaatst: 16 juli 2004 Rapport Geplaatst: 16 juli 2004 ik vind die screenshot echt mooi mensen,stel je voor als je het spel zelf heb,alles zelf beleven!!!!! Reageren
Thabit Geplaatst: 16 juli 2004 Rapport Geplaatst: 16 juli 2004 Euh, ik kan die screens niet zien! :o Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.