DaddyPimp Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Hey, Ik heb mijn eigen skins gemaakt voor Vice City, Alleen nu is dit het resultaat! De teksten die erop staan, staan door elkaar... Weet iemand wat ik fout doe? Plaatje komt nog! Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Al je zo even je plaatje plaats kan ik je helpen. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Dit is het plaatje... Reageren
Jorge_F Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Je moet gewoon rekening mee houden dat je teksten worden uitgerekt. Je moet ook rekening houden met wat de arm en de been enzo is . Reageren
Big-Bear Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Je moet eerder rekening houden met dat die nooit egt regt zit, dus dan ziiten de letters ook nooit recht, denk ik Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Okey, bedankt allemaal... Maar hoe kan ik er voor zorgen dat de mouwen wit blijven? Reageren
gangster28 Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Okey, bedankt allemaal...Maar hoe kan ik er voor zorgen dat de mouwen wit blijven? altijd als je er text op zet komt het op de mouwen maar je kan een andere uitrusting aan passen en dan komt het niet op de mouwen. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) Okey, bedankt allemaal...Maar hoe kan ik er voor zorgen dat de mouwen wit blijven? altijd als je er text op zet komt het op de mouwen maar je kan een andere uitrusting aan passen en dan komt het niet op de mouwen. Bedoel je daarmee eentje die al ooit is gebruikt? Die iemand al eens ooit heeft bewerkt? Bewerkt: 19 augustus 2005 door DaddyPimp Reageren
Gino Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Ik kan je helpen als je het recht wil hebben ik heb hier een klein tutje voor je 1.Open de IMG Tool en zoek player.dff op 2.Rename deze in iets makkelijks bijv. player_Orig.dff 3.Zoek nu player 8 op 4.Rename deze in player.dff 5.Rebuild Archive en open Vice TXD Tool 6.Zoek nu de TXD van player 8 7. Deze skin moet je modden 8.ben je ermee klaar plak hem dan in de skins map . En veel plezier Reageren
gangster28 Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Ik kan je helpen als je het recht wil hebben ik heb hier een klein tutje voor je1.Open de IMG Tool en zoek player.dff op 2.Rename deze in iets makkelijks bijv. player_Orig.dff 3.Zoek nu player 8 op 4.Rename deze in player.dff 5.Rebuild Archive en open Vice TXD Tool 6.Zoek nu de TXD van player 8 7. Deze skin moet je modden 8.ben je ermee klaar plak hem dan in de skins map . En veel plezier net wat je zegt en mooi uitgelegd. Reageren
Gino Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Telkens als ik een skin maak doe ik eerst dit ik vind een t-shirt veel leuker dan een kut blousje En het is 10x mooier .. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Ik kan je helpen als je het recht wil hebben ik heb hier een klein tutje voor je1.Open de IMG Tool en zoek player.dff op 2.Rename deze in iets makkelijks bijv. player_Orig.dff 3.Zoek nu player 8 op 4.Rename deze in player.dff 5.Rebuild Archive en open Vice TXD Tool 6.Zoek nu de TXD van player 8 7. Deze skin moet je modden 8.ben je ermee klaar plak hem dan in de skins map . En veel plezier net wat je zegt en mooi uitgelegd. Bedankt voor de Tut! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.