Jump to content

vriendin vermoord

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey,

gister was ik op het platteland wat aan het rondrijden, en ineens hoorde ik schoten. Toen ik dichterbij kwam, zag ik iemand boven op een dak schieten. Ik heb die persoon direct afgeknald, maar nu blijkt dat dit een vriendin is (allé, was)

Heeft dit gevolgen verder in het verhaal?

greetz

Bewerkt: door spikeT
Geplaatst:

Niet voor het verhaal maar nu kan je niet meer 100% krijgen omdat je 100% meot hebben met die vriendin voor 100% (beetje veel 100% :? ) en dat gaat nu moeilijk meer :bonk: .

Je kan je vriendinnen alleen terugkrijgen door alle oysters te verzamelen.

Maar dat heeft verder geen gevolgen met de verhaallijn.

aha, dus ik kan ze terug levend maken?

Als je de oesters verzameld wel volgens mij.

Bewerkt: door BeatboxGamer
Geplaatst:
k snap het voor 100% :D

aha, dus ik kan ze terug levend maken?

Nee, als je dat mens eenmaal hebt vermoord, dan komt ze niet meer terug :klap:

Maareh.. het is niet zo heel erg dat je haar hebt vermoord...

Als je met Michelle uit LV maar niet zo ruw omgaat, want dan kan je het schudden ;)

Geplaatst:

Die heb je nodig met de missie key to her heart, als je haar verliest (je mag haar wel vermoorden) dan kan je niet verder met de verhaallijn en dus ook niet de laatste missie doen.

:?

Je mag alle vriendinnen die je hebt vermoorden, je zal altijd 100% kunnen halen. Ik heb zelf het spel 100% kunnen uitspelen en had met geen 1 vriendin 100%. :cya:

En als je Millie Perkins vermoord, dan belt woozie je en zit hij wat te brabbelen en daarna kan je de Key-Card gewoon uit haar huis halen, dus ... je kan de laatste missie 'Braking the Bank at Caligula's' uitspelen als je haar vermoord hebt!

Bewerkt: door Dri3s
Geplaatst:

Ja dat klopt maar wat gebeurt er als je haar slecht behandeld en je krijgt 0% oftewel ze maakt het uit? Dan is het toch mission failed?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...