Jump to content

OOK LEZEN!! >> Onderzoek Pt.2 >> Play

Chi

Recommended Posts

(Voordat ik begin, vanaf nu wil ik mijn onderzoek niet op andere sites vinden zonder dat GTAgames er credit voor krijgt. Ik ontdek veel dingen die alleen op GTAgames staan en als jullie het dan zo graag willen weten, start je maar je eigen onderzoek.)

Goed, waar zal ik beginnen!? Ten eerste zei ik in het vorige onderzoek dat Glen Park een gebied met veel bomen was en dat de burgemeester er woonde. Ik dacht dat aan de hand van dit plaatje ik wel kon veronderstellen dat er een gebied is met veel bomen, boshutten en beekjes en waar je dus lekker kunt rondcrossen.

Ter vergelijking:

glenpark.jpg

Plaatje Glen Park

playuk_screen3.jpg

Screenshot SA

Okee, dus dat is uitgekomen! Mooi zo! :lol:

-----

Vrouwelijk Personage

Goed. Waarschijnlijk willen jullie ook wel weten wie het vrouwelijk personage is die met CJ in die boomhut zit? Wil je het weten? Ik zal je zeggen wie voor mij de grootste kandidaat is en hoe ik daaraan denk.

"-- A female character from a previous game will return, lodging in a forest cabin which CJ will come to use as a hideout.

(Een vrouwelijk karakter van een eerdere GTA zal haar terugkomst maken in een Boshutje, welke CJ zal gebruiken als een Hideout.)"

Na wat gespeur kwam ik dit tegen op de Liberty Tree website (officiele site van Rockstar):

Liberty Tree News Bureau

October 18th 2001 3:20pm EST

LIBERTY CITY (RS) - Kelly Sue DeConnick

story3_tn.jpg

Have YOU seen her?

FBI sources claim a well-known female bank robber and stick up merchant may now be operating in the Liberty City area. Police believe the above picture is of a mysterious and very dangerous female connected to a number of bank robberies in the southwest over the past three years. The FBI have been after this woman for several years now, following a string of robberies in Texas and New Mexico, and now believe she may have relocated to Liberty City, possibly with an accomplice.

The woman, of mixed Dominican and Colombian descent, is regarded as extremely dangerous, especially if you are a bank teller with a shot gun in your throat. She has, to date, avoided capture or apprehension by the security forces and is to be approached with extreme care.

Asked why they thought she was now living in Liberty City, our sources said, "We raided her apartment last week in one of those funny towns down south with a Spanish name, Los Something or other, or San Somebody, and we found a ticket with a flight to Francis International Airport. It didn't take us long to realize this was the airport in Liberty City, but just to make sure, we rang up and checked and then looked on the internet. However, this extra research meant she slipped through our fingers again, and is now still at large. We ask ordinary citizens not to worry. The full power and might of our incredible investigative team will be brought to bear on this woman, just as soon we find her. If you do see her, we suggest keeping very calm, before screaming 'Help, I'm in the presence of a dangerous psychotic lunatic. Please call the FBI right away!' In order to expedite this, we suggest ordinary citizens practice this whenever they are out and about."

Juist ja. Lees deze zin heel goed.

-- Asked why they thought she was now living in Liberty City, our sources said, "We raided her apartment last week in one of those funny towns down south with a Spanish name, Los Something or other, or San Somebody, and we found a ticket with a flight to Francis International Airport.

(Toen we onze bronnen vroegen waarom ze dachten dat ze nu in Liberty City woont, zeiden ze, "We zijn haar appartement binnengevallen. Deze stond ergens in zo'n grappige stad in het zuiden met een spaanse naam, Los Something of zoiets, of San Somebody, en we vonden een ticket voor een vlucht naar het Francis International Airport")

De slimme mensen weten nu gelijk dat hier San Andreas mee bedoel wordt, misschien zelfs wel San Fierro. En wat ligt er in San Fierro? Juist ja, Glen Park. En wie verbleef er ook alweer in een hutje in het bos? Juist. En wie was er ook alweer vrouwelijk? En wie was ook alweer een groot personage in GTA3? Ik heb HELE GROTE vermoedens dat Catalina dus in SA haar opwachting maakt.

----

Angel Pine

Angel Pine is dus de naam van een boerenstadje. Maar volgensmij (Ik weet het wel zeker eigenlijk) is Angel Pine ook de naam van een actrice die onlangs in Hidalgo speelde. (Je weet wel, die paardenfilm).

Misschien heeft dit iets met elkaar te maken?

Delen op andere websites

Hierbij neem ik ook even de gelegenheid om te zeggen dat ik waarschijnlijk om persoonlijke redenen iets minder op de site zal zijn de komende weken. Nee, ik ben niet stervende en ik moet geen vervelende operaties ondergaan. Ik verwacht dat terwijl ik in de schaduw sta andere mensen het nieuwe nieuws zullen posten op dit forum ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...