Giorgo Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) Photoshop 7.0 Graad:supergemakkelijk 1:Open een nieuw document met deze instellingen ; klik 2:Reset je kleuren naar zwart er wit klik 3: Filter -> Render -> Clouds klik 4: Filter -> Render -> Difference Clouds (2x doen) klik 5: Image -> Adjustments -> Levels met deze instellingen klik 6: Filter -> Distort -> Polar Coordinates met deze instellingen klik 7: Layer -> New -> Layer via Copy zet van deze de blending mode naar ''overlay'' klik 8:Layer -> Merge Down en je bekomt dit klik 9: Layer -> New -> Layer via Copy zet van deze de blending mode naar ''multiply'' klik 10 :Layer -> Merge Down Dit is het resultaat verwissel de kleuren nog Image->Hue Saturnation en vink colirze aan Bewerkt: 19 augustus 2005 door Giorgo Reageren
bigG Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Bedankt, deze tut zoek ik al heel lang, ik ga deze zeker gebruiken en hij is niet zo moeilijk gelukkig Reageren
Giorgo Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) Nu is hij af ik kon hem niet afmaken want ik kon niet meer gtaforum ik weet ni waarom. Bewerkt: 19 augustus 2005 door Giorgo Reageren
PuffDawg Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 mooi resultaat en gisteren lag phost(de host van gtaforum) plat en dus ook gtaforum en al zijn klanten ook zie anders dit artikelhier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.