killer555 Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 hé ik liep een keer snachts door de stad in één van mijn gangster buurten toen ik een man zag lopen met zijn armen naar voren gestoken waar hij een tv opdroeg. zeker met tv en al het huis uitgezet door z'n vrouw :'D ik kon dit niet vinden met de zoekfunctie dus heb het ff neer gezet. kan iemand ff uitleggen hoe ik foto's moet maken. zonder dat je een camera opzak heb. dan zet ik er een foto van neer.
Stino Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Zeker iemand die aan het inbreken is :'D Maar je kunt foto's (screens) maken door op de Print Screen knop te drukken, of met het programma Fraps Klik hier om Fraps te downloaden!
BeatboxGamer Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Is een inbreker. Is dat tijdens de missie riot of niet?
Giorgo Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Ik heb nog nooit een andere inbreker gezien gewoon op straat.
GTA Gangster Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Dit is na de missie Riot. Heel Los Santos is dikke chaos :'D Auto's en motors ontploffen ineens. Je ziet mensen met TV's lopen. Overal is zwarte rook. Nadat je End Of The Line heb gehaald. Is alles weer normaal Screen maken zonder camera: CTRL + Print Screen. Dan naar Paint (bijv.) en CTRL + V.
unreal Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ik wel dan lopen ze met tv of fornuisen radio enzovoort op startt is wel grappig maar die items kan ej helaas neit oppakken en doorverkopen dat zou wel mooi geweets zijn
Jon-asses Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 oftewel heb je een cheat gebruikt want ert is daar ook een cheat voor dat mensen inbreken huizen staan in brand enz... anders maak een screenshot dan kunnen we zien! greetz jon-asses
W3sl3y Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 CTRL + Print Screen. Dan naar Paint (bijv.) en CTRL + V. gewoon Print screen is genoeg hoor.
Proximitus Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 dat ze dat doen, dat ziet er egt zooo f*cking grappig uit moet je maar eens op een veilig punt gaan staan (een dak ofzo) en ff rustig een tijdje kijken
W3sl3y Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 BIJ MIJ DOEN ZE NIKS HOOR HET GEBEURT PAS NA DE MISSIE RIOT EN VOOR DE MISSIE END OF THE LINE. OF ALS JE DE CODE RELLEN AAN HEBT STAAN.
Giorgo Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Ow sorry tuurlijk na de missie riot dan ga je Big Smoke ff killen en iedereen is rustig.
Caltson Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 oftewel heb je een cheat gebruikt want ert is daar ook een cheat voor dat mensen inbreken huizen staan in brand enz... anders maak een screenshot dan kunnen we zien! greetz jon-asses met de cheat die je waarschijnlijk bedoeld vechten enkel mensen met elkaar hoor
Big Boss Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Nee, het is werkelijk de 'riot-cheat'! Kijk maar even opgtagames.nl
Recommended Posts