Mentos Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Wie kan mijn helpen? ik kom niet verder bij de 2e zero missie dat is met al die kleine vliegtuigjes
.Maze. Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) Kijk in de walktrough en kijk ook even hier. ( gepaste topic titels) Bewerkt: 19 augustus 2005 door BoterBal
garco Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Wie kan mijn helpen?ik kom niet verder bij de 2e zero missie dat is met al die kleine vliegtuigjes Ben ik ook wel even mee bezig geweest. Het beste kun je niet de pijltjestoetsen gebruiken om te sturen, maar alleen de toetsen gebruiken waarmee je het vliegtuigje draait. Door heel voorzichtig te vliegen en ruime bochten te maken is het me na een keer of 5 gelukt. Blijven proberen dus...
Stino Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Je kan ook even vragen of iemand de missie uitspeelt in het Savegameaanvraag-topic Klik hier voor het topic!
spikeT Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 k zit met hetzelfde probleem, maar blijkbaar is deze missie niet belangrijk om de verhaallijn verder te spelen... greetz
Ewoud Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Gebruik volgende keer een duidelijke topic titel. Lees dit: Gepaste Topic Titels Stuur mij een pm met een gepaste titel en dan open ik hem weer. Met de nieuwe titel.
Recommended Posts