Flying Dutchman Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 De Andromada kun je wel op de pc hebben, je hebt geen ps2 met armax nodig. want ik zag op een andere site (www.g-unleashed.com) deze foto: http://www.g-unleashed.com/upload/potd/458.jpg je ziet rechts onderaan de getalletjes van Fraps dus het is op de pc. Reageren
bigG Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Dat zal wel met main gespawned zijn, dan kan je elk willekeurig voertuig op een bepaalde plek spawnen maar dan moet je wel een nieuw game starten, dit kan met alle voertuigen: FBI car, FBI rancher, andromada, SWAT e.d. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) Met de N00bmod kun je de Andromada ook spannen waar je maar wilt. Bewerkt: 19 augustus 2005 door Gunslinger Reageren
ViceAgent Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Ik vind 't jammer dat je hem niet zomaar kan spawnen op de PS2.. Wat een mooi ding is dat zeg Reageren
Mpp Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 je moet geen n00bmode drop zetten (op eigen risico dan) anders moet je gta san andreas opnieuw instaleren !!! DE BALLEN Reageren
Gunslinger Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) je moet geen n00bmode drop zetten (op eigen risico dan)anders moet je gta san andreas opnieuw instaleren !!! DE BALLEN Hoeft niet, als je maar back-ups maakt. Ik had de N00bmod er eerst ook opstaan, en ik heb hem er weer afgehaald. GTA doet het nog steeds. Bewerkt: 19 augustus 2005 door Gunslinger Reageren
SGT_Gael Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 De andromedia kan je ook gewoon in je hangar zetten bij het verlaten vliegveld met het programma "GTAConsole" dan staat hij daar gewoon. En dat is geen mod dus dat doet niks aan je spel dus heb je geen Backup nodig.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.