Radio Es. Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Eerst deet SA het gewoon goed maar nu niet zo, Want als ik hem opstart dan doet het filmpje het al niet (dat slaat hij over wat hij eerst niet deet!). En als ik ga spele dan blijft hij steeds naar links lopen (walking dus!). Dat doet hij ook als ik in een auto zit of in een vliegtuig! Wie kan me aub helpe!?!?!?!?! ! ! ! Alvast Bedankt Radio-Espantoso Reageren
bigG Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Op welk platform heb je het? Het kan zijn dan een toets e.d. is blijven hakken en daardoor het filmpje overslaat (net als met bijv enter) en dan daardoor begint te lopen, dit heb ik ook gehad met de knuppel op de ps2 maar dan meot je hem gewoon even loshalen. Reageren
rick15465 Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) Eerst deet SA het gewoon goed maar nu niet zo,Want als ik hem opstart dan doet het filmpje het al niet (dat slaat hij over wat hij eerst niet deet!). En als ik ga spele dan blijft hij steeds naar links lopen (walking dus!). Dat doet hij ook als ik in een auto zit of in een vliegtuig! Wie kan me aub helpe!?!?!?!?! ! ! ! Alvast Bedankt Radio-Espantoso heb je hem op pc of ps2 op de ps2 moet je de controller er euittrekken en dan erweer in .dan moet ie het weer doen.bij mij toch bij sommige spellen gebeurt dat ook edit:marty was me voor Bewerkt: 19 augustus 2005 door rick15465 Reageren
Radio Es. Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Nee het is op de PC en een toets vasthoud is het niet Reageren
bigG Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Nee het is op de PC en een toets vasthoud is het niet Probeer dan eens hetzelfde als rick denent zij, haal de stekker van de keyboard eruit en dan weer erin en als het met laser gaat (dus draadloos) dan moet je de baterijen eruit en er weer in doen. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Nee hij doet het nog steeds als ik de stekker van het toetsb. eruit trek! Wie weet het wel?? Reageren
spikeT Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 misschien save game even back-uppen en dan gta opnieuw installen? lijkt me het simpelste Reageren
Radio Es. Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) misschien save game even back-uppen en dan gta opnieuw installen?lijkt me het simpelste Ja maar welk bestand is welke save-game, het is toch zo (er zijn 8 regels met save-games): ***te groot plaatje verwijderd*** Alvast Bedankt Radio-espantoso Bewerkt: 19 augustus 2005 door Exabyte Reageren
Jorge_F Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Heb je al geprobeerd om de toetsinstellingen te resetten? Ik had dit probleem namelijk ook maar dan alleen bij lopen. Ik had de toetsen gereset en hij deed het weer goed PS. je moet je plaatje kleiner maken naar 640x480 bijvoorbeeld Reageren
spikeT Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ja, dat wilt zeggen dat je in je menu van gta ook op regel 1,2,3,5,7 en 8 een game gesaved hebt. Als je deze allemaal wilt bewaren, copieer je ze allemaal even. De nummers in de bestandsnamen komen dus overeen met de regel in je menu van gta. greetz Reageren
Radio Es. Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 srry voor het grote van het plaatje maar, ik heb hem nu helemaal opnieuw geinstalleerd en de savegames gebackupt en weer neergezet maar hij doet het nog steeds!!! daarom wil ik wel die toetsinstellingen resetten maar hoe moet dat?!?!?!!? Reageren
spikeT Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 k ben er niet zeker van, maar staat er bij het instellen van de knoppen niet "default settings"? maar het lijkt me logisch dat je knoppen al terug standaard staan ingesteld als je het volledig opnieuw geinstalleerd hebt. Misschien eens proberen door je "links" te veranderen van knop? greetz Reageren
Radio Es. Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Nee die toetsinstellingen resetten doet het ook niet. misschien (heb ik wel eens gehoord) heeft het met "filtertoetsen" te maken. Reageren
wikke Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ik heb net het zelfde probleem en heb al alles geprobeerd wat er staat maar niets helpt. het is zeer lastig om hier mee te spelen want CJ staat nooit stil. de eerste keer dat ik het had heb ik gewoon het spel opnieuw geinstaleerd maar nu helpt dat niet. het is de tweede keer dat dit gebeurd en dat komt doordat ik het een lange tijd niet heb gespeeld. kan dit iets te make hebben met virussen of spyware? Reageren
wikke Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 ik hbe mijn pc gedefragmenteerd en nu doet hij het niet meer het kan zijn dat het toeval is maar je kunt altijd proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.