ViceAgent Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Zoiets had ik in VC ook, maar bij mij was het al weer over als ik mijn computer opnieuw opstartte.. (Ook niet handig, maar beter dan dat het niet weggaat!) Off Topic: Gebruikde edit knop wikke Reageren
King T Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Heb je toevallig een gamepad of stuurtje (forcefeedback) aangesloten? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Verwijder de *gta_sa.set* uit de SA user files. Bradley H. Reageren
Wiepie Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Heb je toevallig een gamepad of stuurtje (forcefeedback) aangesloten? ja, als je deze hebt kan het nodig zijn dat je die moet kalibreren. Reageren
wikke Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 ik heb het verwijderd maar hij doet het nog altijd Reageren
Godrax Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Geen verkeerde instelling? Controleren op spywere (je heb al zo spyware die echt alles aantast) GTA SA uninstallen en terug instaleren (je save-game ben je niet kwijt Heb je het spel wel legaal Probeer eens in de instellingen bij gta san andreas bij de besturing bv de toets die je moet indrukken bij rechts te zetten en de toets van rechts bij links (dan kun je zien als hij bv naar rechts loopt moet je een andere toetsencombinatie kiezen voor te sturen). Reageren
wikke Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 ik heb een gekochte versie en ik heb het spel al twee maal geherinstaleerd mijn pc is pas verwijderd van alle spyware maar toch blijft hij het doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.