Robin2130 Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 Maak mij niet uit wat voor secrets erin zetten. Het Boeit mij niet echt hoor
Timovich Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 Ja idd... Het heet niet voor nix 'secrets' dus we zien wel wat het word...
liltuner Geplaatst: 23 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 tja en toch ben ik er benieuwd naar
Kareem Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 ik weet wa een cool secret zou zijn,stripers die echt uit de kleren gaan hehe .of een prostituee die de liefde bedrijvd met carl of humm en humor natuurlijk !!
liltuner Geplaatst: 7 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2004 sorry,maar dat is geen secret kareem want in vice doen de prtistuees het ook met tommy
The Godfather Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2004 wat voor secrets dan...dat je in de vuilcontainer achter het ziekenhuis een alien ziet liggen :blink:
Silverwing Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Kijk eens naar de datum van dit topic!! Dit topic was van toe SA nog niet uit was! Wat beter lezen in het vervolg.
Silverwing Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 hou je erbuiten! Wat denk jij nu wel mannetje. Wat topic komen bumpen,dubbelposten en dan dit. :angry: Maar ik ga hier niet meer op voort...
jack456 Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 hou je erbuiten! Wat denk jij nu wel mannetje. Wat topic komen bumpen,dubbelposten en dan dit. :angry: Maar ik ga hier niet meer op voort... rustig jongens geen ruzies maken en janeefsting is nieuw en hij weet nog niet de regels enzo dus een beetje rustig doen tegen een nieuwe.
Silverwing Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 hou je erbuiten! Wat denk jij nu wel mannetje. Wat topic komen bumpen,dubbelposten en dan dit. :angry: Maar ik ga hier niet meer op voort... rustig jongens geen ruzies maken en janeefsting is nieuw en hij weet nog niet de regels enzo dus een beetje rustig doen tegen een nieuwe. Als hij de regels leest weet hij het wel. En dat wilt niet zeggen omdat ie nieuw is dat hij zo mag doen. Ik rustig doen?Wie doet er hier niet rustig? Ik ga hier nu echt niet meer op in,slotje dan?
Typhoon Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 ik zou het ook vet vinden als tupac kwam. Maar dat zal dan vast niet echt een secret zijn denk ik. Ik hop dat op sommige plaatsen dingen van films terug zien. dat zou vetter zijn. Maar dat zou dan beter kunnen voor de volgende gta niet voor sa want die is al uit(duh)
Trax Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Damn, postboost gehalte stijgt met de dag. @ Dragonmaster; Zou je voortaan gewoon een PM kunnen sturen naar de Moderators van dit subforum? Topic Closed, i.v.m dat SA al uit is ...
Recommended Posts