ZUMZUM Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) hoi ik heb een paar vraagjes over need for speed underground 2. elke keer als ik een race start of gehaald heb dan zie je allemaal mensen. alleen dat heb ik niet (goh waarom heb ik nou altijd zulke problemen). ook heb ik dit met het licht dat van de koplampen afkomt. helemaal niks ook hier ff een screen om het wat duidelijker te maken : screen alvast bedankt oene ps : ik heb de zoekfuctie al gebruikt maar daar kon ik niks mee vinden. Bewerkt: 19 augustus 2005 door oeneboy Reageren
bjorn13 Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Heb je hem illegaal want dan kan dat PROBLEEM er zijn?! Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ja dat wel maar bij mijn broer die heeft wel gewoon die eigenschappen enzo dus ik denk niet dat dat t is oene Reageren
need my speed Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Wij helpen geen mensen met illegalen dingen (staat in de regels) maar omdat ik de kwaadste niet ben: Je hebt een te slechte videokaart of drivers ofzo iets in die buurt. :'D Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 ja denk zelf ook dat dat t is. thanks en sorry hiervan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.