Big Boss Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2005 Oké, ik he het nu ook geprobeerd met het Valet-Uniform en het lukte!Maar volgens mij lukt dat alleen met de Export wagens. De volgende wagens heb ik al opengekregen met het Valet-uniform.(Ze waren voordien allemaal op slot) - Slamvan, Los Santos - Comet, Avispa Country Club, San Fierro - Stallion, Juniper Hill, San Fierro En toevallig allemaal voor de Export. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2005 Oké, ik he het nu ook geprobeerd met het Valet-Uniform en het lukte!Maar volgens mij lukt dat alleen met de Export wagens.De volgende wagens heb ik al opengekregen met het Valet-uniform.(Ze waren voordien allemaal op slot) - Slamvan, Los Santos - Comet, Avispa Country Club, San Fierro - Stallion, Juniper Hill, San Fierro En toevallig allemaal voor de Export. bij mij waren die soms gesloten en soms gewoon open :s iemand zei hier dat ie de super gt op de luchthaven van sf open kreeg met het valet uniform, en die is nl. altijd op slot bij mij dus mss wel een kans dat dat werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Ene Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2005 Je hebt ook auto's die rijden maar ook op slot staan (bijv. combai), deze kun je in door de bestuurder een kogel door zijn hoofd te schieten, deze opent de deur maar sluit hem niet, dus een auto extra Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sim'on Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2005 Nope, dat kan niet. Het is ook niet echt nodig, het gebeurd niet echt snel dat je car word gestolen! oei...mijn wagen wordt haast heel de tijd gestolen, dacht dat dat bij iedereen was En dat is eigenlijk wel wat lastig ze... Waarschijnlijk is hier niets aan te doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2005 Nee, behalve misschien je wagen op een beter plekje bewaren.Mijn wagen wordt maar heel soms gestolen, meetstal als ik in een super GT rij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.