imouL Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Ey khad vraagje en kon met de zoekfunctie niets erover vinden dus vandaar dit topic, Er zijn toch autos met trekhaaken waar je karren en caravans achter kon doen? Zoja welke is dat dan? Alvast bedankt Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 echt auto's met trekhaken heb je niet, de enige voertuigen waar je iets achter kunt "hangen" zijn de tractor en de towtruck Reageren
imouL Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 echt auto's met trekhaken heb je niet, de enige voertuigen waar je iets achter kunt "hangen" zijn de tractor en de towtruck Ow ok khad mensen horen zeggen dat er autos met trekhaken waren en dat je zon caravan erachter kon hangen Reageren
Giorgo Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Yepz dit zijn ze towtruck locatie towtruck tractor locatie tractor Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 in het originele spel zitten helemaal geen caravans, de enige "vakantievoertuigen" die er in zitten zijn volgens mij die campers Reageren
imouL Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 in het originele spel zitten helemaal geen caravans, de enige "vakantievoertuigen" die er in zitten zijn volgens mij die campers Jah er staan wel van die caravan parkjes maar die caravans staan zo vast als een huis maar ok dan weet ik genoeg Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Op de vliegvelden staan ook 'Bagage' , daar kun je dan trailers en vliegtuigtrappen aanhangen. Kijk misschien ook even in de Walktrough Reageren
ViceAgent Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Als jij over een bagage begint begin ik over een Tanker, je hebt ook een Roadtrain. Daar kun je van die vrachtwagen trailers aan hangen Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 maar het zou wel vet zijn als je een caravan kon kopen en meeslepen met je Rancher ofzo lekker in het bos Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.