bossie Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 hallo kan je de Gta san andreas walkthrough ergens downloaden anders moet ik telkens op internet kijken dat vindt ik niet handig. Bossie Reageren
spikeT Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 je kan toch een webpagina off line beschikbaar maken? alhoewel ik het zelf no gnooit gedaan heb. Kijk eens bij de help onderwerpen van je internet browser. greetz Reageren
P-Jamma Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Je kunt hem toch uitprinten van GtaGames.nl?? Is veel handiger dan downloaden he Reageren
.Levi. Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Je moet het er wel voor over hebben, om even op internet te gaan kijken... Hier is de Walkthrough. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Als je geen ADSL hebt is het natuurlijk wel lastig. Maar het is leuker om SA zonder Walktrough uit te spelen hoor. Er zijn in de winkel ook tijdschriften te koop waar een walktrough in staat. Reageren
Dri3s Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) Je kunt hem toch uitprinten van GtaGames.nl??Is veel handiger dan downloaden he Uitprinten? Je zal zeer veel inkt en papier nodig hebben hoor. Er zijn namelijk heel veel foto's in WT. Bewerkt: 19 augustus 2005 door Dri3s Reageren
P-Jamma Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Je kunt hem toch uitprinten van GtaGames.nl??Is veel handiger dan downloaden he Uitprinten? Je zal zeer veel inkt en papier nodig hebben hoor. Er zijn namelijk heel veel foto's in WT. Je kan ook de missie waar je niet uitkomt pakken, en daarvan alleen de tekst kopieren Dan heb je niet zoveel inkt nodig Reageren
Ikkes Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Je kunt hem toch uitprinten van GtaGames.nl??Is veel handiger dan downloaden he Uitprinten? Je zal zeer veel inkt en papier nodig hebben hoor. Er zijn namelijk heel veel foto's in WT. Je kan ook de missie waar je niet uitkomt pakken, en daarvan alleen de tekst kopieren Dan heb je niet zoveel inkt nodig het kost dan niet meer (heel) veel inkt maar dan gaat het wel (heel) veel tijd kosten . dus dan lijkt mij nogsteeds op internet kijken het beste Reageren
bossie Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ik heb gewoon instelt webpagina off line beschikbaar gemaakt dan hoef ik niet meer online te gaan dat is makkelijker. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ik heb gewoon instelt webpagina off line beschikbaar gemaakt dan hoef ik niet meer online te gaan dat is makkelijker. Zoals al gezegd is: Waarom koop je geen Games Magazine met een walktrough van GTA Sa? Bijvoorbeeld de PCZone of PCGameplay? Maar het handigste is natuurlijk uitprinten... De plaatjes die er tussen staan kun je er gewoon uithalen.. en dan verbruik je niet zo veel inkt.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.