Jump to content

Paarden race, hoe?

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey hoe werkt t nou me die paarden race??

en op wie ken je t beste gokken ezo:$..

is juist 1/2

of 1/12 fzo goed??

help aub

Geplaatst:

Je moet op het paard stemmen waarop het minst gestemt word want als je dan wint krijg je het meeste geld.

1/12 is dus heel goed, alleen heb je wel vaak kans dat die paard niet wint, maar als hij 1 keer wint dan ben je binnen. ;)

En als het dicht bij elkaar zit die getallen dan heb je kans dat die gaat winnen alleen verdien je wel minder.

Zover ik weet gokte ik altijd op het groene mannetje op het paard, daar verdien je het meest aan.

En als je niet wint gewoon door gaan tot je wint.

Of je kan het zo doen, dichtbij ergens saven, en dan elke keer gokken en als je verliest load je je game en ga je opnieuw en als je wint save je je game.

Geplaatst: (bewerkt)
volgens mij heb je horseshoes nodig om beter te zijn :schater:

Lijkt me niet.. Tenminste heb ik niet gemerkt. Ik heb steeds 2 miljoen op het paard 1/12 ingezet. Stuk of 5, 6 keer achter elkaar, niks gewonnen.

EDIT: Ik heb nl. alle horseshoes.

Bewerkt: door MClaw
Geplaatst: (bewerkt)

ja dat denk ik nou namelijk ook ik heb ook alle horse shoes en ik heb wel 30keer achter elkaar nix gewonnen op het dat over het algemeen het allersnelste is dat is pas echt vette pech :N

als je het mij vraag is dat kleine paarderace onderdeel van het spel een aanweizing dat je nooit moet gaan beginnen met wedden op paarderaces ;)

edit: ik denk dat iedereen op dit forum genoeg engels kent dat hij weet wat luck betekend ;) haha :Y

Bewerkt: door Biohazard1990yakuza
Geplaatst:

Horseshoes geven je ''luck''. dit kan je zelfs terug vinden op je stats.

luck => geluk, dat geeft geen garantie dat je ook daadwerkelijk wint., maar het kan wel helpen.

jowx :cya:

Geplaatst:

Zullen we weer ontopic blijven, voordat het uit de hand loopt.

Het gaat tenslotten om hoe je moet paarden racen.

Er zijn genoeg andere topic waarover luck gesproken word, gebruik even de zoek-functie daarvoor.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...