Ice Banana Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 als je naar de radio luisterd denk wctr kun je horen dat de omroepster zegt ongeveer zo '' the affair of the famely .... whos been killed en been dumpt in the dessert is not .......''
Ice Banana Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 srry als dit al bekend was
Giorgo Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Ik wil geen moderator ofzo lijken maar het is beter als je voor je bericht de edit-knop gebruikt staat rechtsboven naast de knop quote want dubbelposten mag niet. Maar dit is nog niet bekend denk ik
P-Jamma Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Ik wil geen moderator ofzo lijken maar het is beter als je voor je bericht de edit-knop gebruikt staat rechtsboven naast de knop quote want dubbelposten mag niet.Maar dit is nog niet bekend denk ik Het maakt toch niet uit om iemand erop te wijzen dat hij/zij niet mag dubbelposten? Als je dat doet ben je egt geen Moderator Wannabe ofzo Het is juist goed dat ook andere leden mensen daarop wijzen. @ Jos het Ei: Goed geluisterd, ik heb het nog nergens anders gehoord
SWYV Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 dan heeft het te maken met die 6lijken in zakken nabij area69 jos, goed gevonden
Ice Banana Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 dank u en ja het heeft te maken met de 6 lijkzakken bij area 69
imouL Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 jaja de kans zit er dik in, maar worden er nog details bij verteld?
Ice Banana Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ja ze werden eerst vermoord in the meat factory
imouL Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 In welke map zit eigenlijk het radioprogramma van wctr? En kan je het bestand met winamp of mediaspeler afspelen? want dan kan je ook mooi naar die alien programmas zoeken enz, je kan dan alles naluisteren
Ice Banana Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 man ik speel het wel op ps2
PuffDawg Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) In welke map zit eigenlijk het radioprogramma van wctr? En kan je het bestand met winamp of mediaspeler afspelen? want dan kan je ook mooi naar die alien programmas zoeken enz, je kan dan alles naluisteren misschien met San andreas radio dat het lukt hier te vinden EDIT met de ps2 zou dat ook lukken(bij mij toch) Bewerkt: 19 augustus 2005 door PuffDawg
ViceAgent Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Goed gevonden, kga ook weer eens wctr luisteren :'D
Gunslinger Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 In welke map zit eigenlijk het radioprogramma van wctr? En kan je het bestand met winamp of mediaspeler afspelen? want dan kan je ook mooi naar die alien programmas zoeken enz, je kan dan alles naluisteren Je kunt de zenders niet afspelen met WMP. Dan moet je ze eerst omzetten. Vraag me niet hoe dat moet.
imouL Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Je kunt de zenders niet afspelen met WMP. Dan moet je ze eerst omzetten. Vraag me niet hoe dat moet. O maar weet je wel in welke map ze zitten dan?
ViceAgent Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Je moet misschien een mp3 converter downloaden (download.com, webattack.com)
Recommended Posts