Big Boss Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 [...] = family sabuko ofzow Je bedoelt waarschijnlijk de Familie Sindaco. En nog een vraagje: gaat je Playstation CD niet kapot als je die in je PC steekt? Lees dit!(klik)
Mark B. Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 En nog een vraagje: gaat je Playstation CD niet kapot als je die in je PC steekt?Lees dit!(klik) De spellen van de PS2 staan op een DVD. Dus moet je ook een DVD speler voor je computer hebben anders kan hij de DVD niet lezen he... En als je spel er door kapot gaat heb je wel een hele rare PC
Gunslinger Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 [...] = family sabuko ofzow Je bedoelt waarschijnlijk de Familie Sindaco. En nog een vraagje: gaat je Playstation CD niet kapot als je die in je PC steekt? Lees dit!(klik) Je kan de PS2 DVD's gewoon verkennen met je DVD speler. Je computer kan er alleen niks mee, omdat er software voor de PS2 opstaat, en niet voor de PC.
Blu3ice Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Waar liggen die lijkzakken eingelijk?
stefan0077 Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Hier Heeft Wctr Het Ook over :S Leanne: "Ahem... Alright. Inhabitants of Bone County reported further inexplicable lights over the desert."
Arjen Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Waar liggen die lijkzakken eingelijk? Kijk het hele topic door voordat je post.
stefan0077 Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Dat Heb Ik Gedaan Wat Is Er Verkeer Aan dit bericht
Krid Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Ik wil ook weten waar die !precies! liggen.
.Levi. Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Lees het topic even door, je kon wel een beetje uitvinden waar ze lagen. Je ziet namelijk de radar. Maar ik heb wel een screen voor je gemaakt.
Achille Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 bedankt want ik was al helemaal moeilijk aan het doen haha thnx
nuke_obelisk Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) de lijken zijn gewoon van de shainsaw massacre lookalike ga nar the panopticon in red county in de avond als het regent! ga naar een leeg klein huis met een kettingzaag ervoor en wacht erin. naa een tijdje hoor je roepen "piggy im going to kill u piggy" je loopt dan naar buiten je ziet niks je gaat terrug naar binnen en je ziet "the panopticon killer staan" lijkt verdacht veel op de man in de chainsaw massacre. ook in een missie (kweet nie meer welke) hoor je op een gegeven moment: the fbi is still searching for the famous shainsaw killer named as the panopticon killer die lijkzakken is er een verwijzing van evenals de verlaten rolstoel in fishers lagoon (daar wil hij ook wel een tevoorschijn komen) sommigen zeggen dat er ook een in liberty city stories zit en al langer bekend dat er een in vice city zit! sommigen zullen hem wel kennen: room 3c de kamer met veel bloed en een kettingzaag in de badkamer!! :'D Bewerkt: 8 oktober 2005 door nuke_obelisk
-Richard- Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 sommigen zeggen dat er ook een in liberty city stories zit en al langer bekend dat er een in vice city zit! sommigen zullen hem wel kennen: room 3c de kamer met veel bloed en een kettingzaag in de badkamer!! :'D Room 3C heeft volgens mij niks met een serie moordenaar te maken, maar eerder met de maffia. Het is tog uit Scarface? Volgens had het met de kolonel te maken, omdat hij je ook de kettingzaag geeft om een klusje op te knappen. En the panopticon killer, ben ik nog nooit tegen gekomen in SA.
Ice Banana Geplaatst: 10 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 (bewerkt) @ nuke obilisk op sommige screens van the panopticon killer lijkt die wel op de hotdogvenders vergelijk maar eens http://www.freewebs.com/san-andreas-secret...leatherface.htm Bewerkt: 10 oktober 2005 door jos het ei
Mpp Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 aaaa grappig hoor wel goed gevonden wel daa daa groetjes byebye doei good bye Edit door Big Smoke: Post nuttig of niet
Ikkes Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 (bewerkt) @ mppdabest jouw bericht krijg op de schaal 1/10 van spam een 10!!! wil je zoeit svoortaan niet doen want dan word het forum zo slordig. ( ontopic: ik denk dat het wel waar is. ik denk niet dat die foto's fake zijn. maar zoals ik al gezegd had: ik geloof de crew. en de crew zegt dat het wel bestaat ) ps. @ crew sorry maar dit moes er even uit. (de reactie tegen mppdabest dan) Edit: sorry voor dit berricht maar door de post van Jos het ei werd ik op een dwaal spoor gebracht nog maals excuses. ik dacht dat hjet over de penopitan killer ging :$ ik neem toch nog maar een kopje koffie Bewerkt: 10 oktober 2005 door ikkes
Recommended Posts