Trax Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2004 Ik wist helemaal niet hoe je geld moest verdienen met PP, nu eindelijk wel. Ik ben benieuwd of anderen dat wisten :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2004 wel hoe moet dat ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2004 je moet gewoon in zo'n kamertje gaan bij een vrouw...daar moet je een bepaalt bedrag uitgeven...als je alle 3 de vrouwen hebt gehad dan krijg je een muntje voor aan de ingang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 15 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2004 (bewerkt) Ik moest $ 600 uitgeven, daar doe je 10 VC-uren over <_< Ik heb ze alledrie gehad, en nu kan ik maximaal $4.000 verdienen. Alléén bij de eerste hoef je zoveel geld uit te geven hé. Heb je dat gedaan, dan verdien je geld :lol: Bewerkt: 15 juli 2004 door Steven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2004 Ik moest $ 600 uitgeven, daar doe je 10 VC-uren over <_< Ik heb ze alledrie gehad, en nu kan ik maximaal $4.000 verdienen. Alléén bij de eerste hoef je zoveel geld uit te geven hé. Heb je dat gedaan, dan verdien je geld :lol: dat is veel ik wist het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 15 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2004 Ik wist het ook helemaal niet, ik zag het op een site :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2004 Alledrie? Ik ken er maar twee, en die tweede krijg je pas zodra je het spel uitspeelt (of zodra je $600,= uitgeeft bij de Pole Position, dat weet ik niet meer... :unsure: ) *start Vice City direct op* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2004 ik onthouw altijd na een uur eruit en er weer gelijk in..dan krijg je de volgende vrouw..nar 3 uurtjes dus is het klusje geklaart en heb je de pole position club uitgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 15 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2004 Er zit er eerst eentje in het eerste kamertje, aan die moet je $600 uitgeven. Daarna komt er in dat kamertje een dunnere, denk ik, jongere griet. Dat zijn er al 2. En achterin, was eerst alleen de linkerdeur open, nu ook de rechter, en daar staat een paaldanseresje. Als je daar naar binnen gaat lijkt het net alsof je een missie moet doen :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2004 ik onthouw altijd na een uur eruit en er weer gelijk in..dan krijg je de volgende vrouw..nar 3 uurtjes dus is het klusje geklaart en heb je de pole position club uitgespeeld Ah, op die fiets... Maar moet je ze echt alledrie gehad hebben? (klinkt onbeleefd; 'gehad hebben', ik weet het, maar ik wist zo snel niets beters ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 16 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2004 probeer maar...als je het gehaald hebt dan komt er gelijk een filmpje dat dat muntje met dat dollardteken verschijnd voor de deur...je moet gewoon af en toe eens uitstappen uit dat kamertje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.eminem Geplaatst: 16 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2004 Er zit er eerst eentje in het eerste kamertje, aan die moet je $600 uitgeven.Daarna komt er in dat kamertje een dunnere, denk ik, jongere griet. Dat zijn er al 2. En achterin, was eerst alleen de linkerdeur open, nu ook de rechter, en daar staat een paaldanseresje. Als je daar naar binnen gaat lijkt het net alsof je een missie moet doen :huh: missie.... wát voor missie... :wub: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 16 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2004 Geen dus <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.