wiebje Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Ik was bezig mijn gta sa te modde en tijdens dat de gta3.img bezig was me rebuild archive liep de comp vast als k t nu nog is wil probere staat r dat r geen rockstar games/ san andreas/ models/ gta 3 .dir bestand mir is dus hij doe t nie mir wa moek doen :S Reageren
Ikkes Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Welkom op het forum heb je wel goed de readme van de mod gelezen. (zoals back-up maken etc) en wil je je specs even plaatsen. kunnen we je mischien veder helpen. Ps. Typ voortaan normaal ABN. (kijk voor meer info Hier ) Reageren
wiebje Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ik had net een mod gedownload zodat de garage in san fierro zou verandere toen heb k dus de img tool gbruikt en het gedownloade bestand verplaast met die originiele daarna heb k gdaan rebuild archive alleen tijdnes dat hij daar mee bezig was liep mijn computer vast toen ik um opstarte en met img tool t gta3 img wou openen stond er dat er geen dir bestand van gta3 was kan die danoch gemaak worde hebbu jullie da bestand ?? Reageren
Ikkes Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 heb je hem wel legaal?? zo niet kunnen we je niet veder helpen. zo ja installeer san andreas opnieuw Reageren
wiebje Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 keb net um opnieuw geinstalleerd doe t wir bdankt voor de hulp nog :'D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.