bossie Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ik heb hem pas gekocht in de winkel. heb hem gelijk geinstaleert. en wou hem spelen en dan kom er in beeld. windows xp fout raport. dan staat er bij verzenden niet verzend of fouten opsporen. en verder doet ie het niet hij gaat niet verder. ik heb windows XP Sp 2 Reageren
-Niels- Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Uhm.....misschien moet je nieuwe drivers installeren. Als dat niet helpt, terug naar de winkel en inruilen voor een andere! Reageren
commando Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 ik heb hem pas gekocht in de winkel. heb hem gelijk geinstaleert. en wou hem spelen en dan kom er in beeld. windows xp fout raport. dan staat er bij verzenden niet verzend of fouten opsporen. en verder doet ie het niet hij gaat niet verder. ik heb windows XP Sp 2 ik denk dat je daar een patch voor kan downloaden of anders ligt het aan je pc want hij doet wel bij mij... COMMANDO Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Nog ff over NFU2-> ik heb laatst een patch gedownload om online te kunnen racen en toen deed die het nie meer weet iemand hoe dit komt?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.